Διαπραγμάτευση μισθού: Πώς θα το κάνεις σωστά
7+7 σημεία για ένα από τα πιο σημαντικά ζητήματα στο κομμάτι της εργασίας – νέας ή υφισταμένης Καλό «διάβασμα», αυτογνωσία και αυτοπεποίθηση. Αυτά είναι τα βασικότερα εφόδια που πρέπει να διαθέτει κανείς, όταν βρίσκεται σε διαδικασία (ανα)διαπραγμάτευσης του μισθού του, σύμφωνα με τους ειδικούς σε θέματα στρατηγικής καριέρας. Ο τρόπος με τον οποίο θέλει ένας…
Personal Branding: Όταν η εργασία εξαρτάται (και) από την εικόνα
Τα επτά βήματα για το επαγγελματικό «λίφτινγκ» που χρειάζεται ένας εργαζόμενος σήμερα Διαχρονικά και κατά κοινή ομολογία, «καλός εργαζόμενος» είναι εκείνος που τον διακρίνει η αποτελεσματικότητα, η προσαρμοστικότητα, η εντιμότητα. Σήμερα, στην εποχή της ψηφιοποιημένης κοινωνίας και του «personal branding», καίριο ρόλο για την επαγγελματική εξέλιξη σε κάθε αντικείμενο παίζει και η συνολική εικόνα του…
Μάθε περισσότεραΈρευνα Adecco: Δυσκολίες και προκλήσεις για την επανένταξη στην αγορά εργασίας
Πώς διαμορφώνεται η Απασχολησιμότητα στη χώρα μας το 2018 – Μικρή ανάσχεση της τάσης του brain drain τον τελευταίο χρόνο – Τι ψάχνουν οι υποψήφιοι και οι εργαζόμενοι και πώς αντιλαμβάνονται την κατάσταση στην αγορά εργασίας Πτωτική τάση στην αναζήτηση εργασίας στο εξωτερικό καταγράφεται για πρώτη φορά σε έρευνα για την Απασχολησιμότητα στη χώρα…
20ρηδες και 60ρηδες στην ίδια εργασία: Διαφωνίες και… δώρα
Πώς τα… νιάτα μπορούν να συνυπάρξουν με τα παλαιότερα στελέχη στη σύγχρονη αγορά εργασίας
Η διαφορετικότητα των εργαζομένων, το μεγαλύτερο «asset» για μια εταιρεία
Ο επικεφαλής του Ομίλου Adecco Ιταλίας, Ανατολικής Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Βόρειας Αφρικής, Sergio Picarelli, μιλά στο protothema.gr για τα «ταμπού» στους χώρους εργασίας και εξηγεί γιατί «το να είσαι «διαφορετικός», σήμερα, είναι το ζητούμενο στην αγορά εργασίας»
«Freelancers» vs «μισθωτοί» εργαζόμενοι: Τα trends στην αγορά εργασίας
Οι τάσεις που κερδίζουν έδαφος και μετασχηματίζουν τα εργασιακά περιβάλλοντα – Γιατί στελέχη με υψηλά προσόντα «φλερτάρουν» με το μοντέλο της «gig economy» και επιλέγουν την αυτοαπασχόληση
Στη μάχη για τον εντοπισμό ταλέντων οι επιχειρήσεις
Ψάχνουν τους καλύτερους που θα παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο στην ευημερία τους – Η στρατηγική για την προσέλκυση ανθρώπων υψηλών επιδόσεων - Πρώτη η Ελβετία, 43η η Ελλάδα στον ανταγωνισμό των χωρών για τα ταλέντα
Η «συνταγή» για ευτυχισμένους εργαζόμενους
Πώς ένα καλό εργασιακό περιβάλλον επηρεάζει την παραγωγικότητα των υπαλλήλων και συνδέεται με την επιτυχία της επιχείρησης
Millennials: Οι leaders των αυριανών επιχειρήσεων
Τους λέμε και «Generation Y» και είναι οι high-tech νέοι που σπάνε τα ταμπού και εξελίσσονται στους μάνατζερ με τη μεγαλύτερη επιρροή στον κόσμο των επιχειρήσεων - Τι αναζητούν από την καριέρα τους - Τι μισθό παίρνουν - Σε ποιες εταιρείες επιθυμούν να εργαστούν
Ηγέτης γεννιέσαι ή γίνεσαι;
Ο CEO του Ομίλου Adecco Ελλάδος, Κωνσταντίνος Μυλωνάς, μιλά στο protothema.gr για την έννοια της ηγεσίας εν μέσω κρίσης και σκιαγραφεί το προφίλ του χαρισματικού διοικούντος
10 «χρυσοί» κανόνες για ελκυστικά προφίλ στα social media που θα σου «δώσουν» δουλειά
Πώς πρέπει να χρησιμοποιείς το LinkedIn, το Facebook, το Twitter και το Instagram για να σε βρουν οι head hunters
Συνέντευξη για εργασία: Τα «κλειδιά» για να ξεχωρίσεις
Τα μυστικά για τη σωστή αναζήτηση εργασίας - Τι ψάχνουν οι εργοδότες στους υποψηφίους
Οι πρώτοι έξι μήνες σε νέα δουλειά: Τι να προσέξεις για να μείνεις
Η πρώτη ημέρα – Η ένταξη και η σταθεροποίηση σε μια νέα εργασιακή ομάδα – Οι βάσεις για μια επιτυχημένη επαγγελματική πορεία
Απειλούν τα ρομπότ τις θέσεις εργασίας;
Πώς η τεχνολογία αλλάζει την αγορά εργασίας και πόσο χρήσιμοι θα είμαστε όταν τη δεκαετία του 2020 τα ρομπότ θα ζουν και θα εργάζονται ανάμεσά μας;
Η Απασχολησιμότητα στην Ελλάδα | 2017
- Κοινό-στόχος: Άτομα ηλικίας 18-67 ετών, μαθητές/ σπουδαστές/φοιτητές, εργαζόμενοι και άνεργοι, πανελλαδικά.
- Διεξαγωγή: 1/6/2017–29/06/2017
Δείτε όλη την έρευνα εδώ
στην Ελλάδα | 2017
Προφίλ Ερωτώμενων
51% 49%-
1 στους 4 ερωτώμενους ήταν εκτός αγοράς εργασίας την περίοδο διεξαγωγής της έρευνας.
Συγκριτικά στοιχεία τελευταίων 3 ετών
Το ποσοστό των εργαζομένων που έχουν βρεθεί έστω και μια φορά εκτός αγοράς εργασίας εμφανίζει άνοδο σε σχέση με τα προηγούμενα 2 χρόνια
Ο χρόνος που μεσολαβεί μέχρι την εύρεση νέας θέσης εργασίας για εκείνους που βρέθηκαν εκτός αγοράς έχει αυξηθεί σε σχέση με το 2016.
Οι άνεργοι φαίνεται να χρειάζονται περισσότερο χρόνο για την επανατοποθέτησή τους στην αγορά εργασίας σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν
εκτός Ελλάδας
Οι εργαζόμενοι στην πλειοψηφία τους πιστεύουν ότι διαθέτουν το σύνολο των ικανοτήτων & δεξιοτήτων που χρειάζονται οι σύγχρονες επιχειρήσεις.
Tο καλό εργασιακό κλίμα & η ηθική και δίκαιη αντιμετώπιση των εργαζομένων αποτελούν τα κύρια στοιχεία που αναζητούν οι υποψήφιοι από τους εργοδότες.
Οι εργαζόμενοι/υποψήφιοι έχουν επίγνωση της ανάγκης για διαρκή εκπαίδευση και στην πλειοψηφία τους λαμβάνουν επιπρόσθετη επαγγελματική κατάρτιση.
Οι νέοι πιστεύουν ότι η ακαδημαϊκή εκπαίδευση δεν είναι επαρκώς συνδεδεμένη με την αγορά εργασίας.
Ενίσχυση συνεργασίας φορέων εκπαίδευσης & επιχειρήσεων και πρακτική άσκηση - μαθητεία σε επιχειρήσεις είναι οι λύσεις που προτείνουν.