kikloitiszois

­­                                        Είναι μια εποχή, που όλα αλλάζουν και μαζί αλλάζουμε και εμείς. Οι προτεραιότητές μας δεν είναι πια οι ίδιες. Το Περιβάλλον, η Βιωσιμότητα, η Αειφορία, η Διατροφή, η Υγεία, η Εσωτερική Ισορροπία, η Κοινωνική Συνεισφορά και η Αλληλεγγύη είναι πλέον τα φίλτρα, μέσα από το οποία βλέπουμε το παρόν και το μέλλον μας.

Ποτέ στο παρελθόν, δεν είχαμε τόσο έντονο ενδιαφέρον για το Περιβάλλον, την ανάγκη να μειώσουμε το ανθρακικό μας αποτύπωμα στoν πλανήτη.

Αλλά είναι και μια εποχή που έχουμε την ανάγκη να επινοούμε ξανά τον εαυτό μας, να ασχολούμαστε με τα ουσιαστικά, να αναζητούμε τον ποιοτικό χρόνο και τη συναισθηματική μας έκφραση.

bg_image

Οι επιχειρήσεις καλούνται να αλλάξουν μορφή, να επανασχεδιάσουν το μέλλον και να γίνουν μέρος της λύσης με πρωτοβουλίες που επιδρούν θετικά στην κοινωνία. Να κάνουν αυτό που κάνει η Coca-Cola Hellas: να υπερασπιστούν μια σύγχρονη αντίληψη για τη ζωή, που ενδιαφέρεται για την κοινότητα, φροντίζει το περιβάλλον και παράγει κοινωνικό έργο.

Που κάνει τη διαφορά για όλους, κάνοντας το καλό σε κάθε Κύκλο της Ζωής, παρουσιάζοντας αξιοσημείωτη δραστηριότητα σε τομείς και πτυχές που θα καθορίσουν το σήμερα και το αύριο της χώρας. Που δεν είναι απλώς μία Total Beverage Company, προσφέροντας στους καταναλωτές ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο προϊόντων για κάθε ώρα και στιγμή της ημέρας, αλλά και ενεργό μέρος της κοινωνίας υλοποιώντας δράσεις με θετικό αντίκτυπο.

0 0
1 1
Περιβάλλον
0 0
2 2
Κοινωνία
0 0
3 3
Όραμα

­­                                        Η Coca-Cola Hellas εστιάζει στην ανάγκη για τη μείωση της ρύπανσης από το πλαστικό και τη δημιουργία μίας φιλικής προς το περιβάλλον κουλτούρας, αλλά και στην ανάγκη αποτελεσματικής και υπεύθυνης χρήσης και εξοικονόμησης του νερού, αναπτύσσοντας προγράμματα που εμπνέουν τους πολίτες να υιοθετήσουν τις αρχές της ανακύκλωσης και της κυκλικής οικονομίας στην καθημερινότητά τους.

0 %

του νερού που χρησιμοποιήθηκε παγκοσμίως για τα προϊόντα της The Coca-Cola Company επεστράφη στο περιβάλλον και στις κοινωνίες, Βάσει του δημοσιευμένου Business & Sustainability Report 2022 της The Coca-Cola Company.

0

χρόνια διαρκούν οι δράσεις που υλοποιεί η εταιρεία, χάρη στις οποίες εκατομμύρια λίτρα νερού εξοικονομούνται ετησίως σε διάφορες περιοχές της χώρας.

0

είναι τα ελληνικά νησιά και πόλεις, όπου έχουμε υλοποιήσει έργα προστασίας, διαφύλαξης και επάρκειας νερού.

Το πρόγραμμα «Zero Drop» ξεκίνησε το 2022 από τη Φολέγανδρο, εστιάζοντας στον εκσυγχρονισμό του δικτύου νερού και στην αύξηση της επάρκειας νερού στο νησί κατά 63%. Το 2023, συνεχίστηκε με 2 επιπλέον σταθμούς: την Κύπρο και το Ηράκλειο Κρήτης. Συγκεκριμένα στην Κρήτη, με την επιπλέον χρηματοδότηση της Coca-Cola Τρία Έψιλον, πραγματοποιήθηκαν έργα με στόχο την αναβάθμιση του αρδευτικού δικτύου σε δύο κοινότητες του Δήμου Ηρακλείου, μέσω των οποίων εξοικονομούνται και «επιστρέφονται» στις τοπικές κοινωνίες εκατομμύρια λίτρα νερού ετησίως.

­­                                        H Coca-Cola Hellas επενδύει διαρκώς στις συσκευασίες και την εκπαίδευση του κοινού, καθώς θεωρεί ότι «Μαζί μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά» και έχει δεσμευτεί για «Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα». Το 100% των συσκευασιών της στην Ελλάδα είναι ανακυκλώσιμο και ως το 2030, η The Coca-Cola Company στοχεύει σε παγκόσμιο επίπεδο να διαθέτει συσκευασίες από τουλάχιστον 50% ανακυκλωμένο πλαστικό και να συλλέγει 1 πλαστικό μπουκάλι ή κουτάκι για κάθε 1 που κυκλοφορεί στην αγορά.

Το 2022, η Coca-Cola Hellas, σε συνεργασία με την Coca-Cola Τρία Έψιλον, παρουσίασαν την πρωτοποριακή συσκευασία KeelClip από 100% ανακυκλώσιμο χαρτόνι σε όλες τις πολυσυσκευασίες αλουμινίου, καταργώντας την πλαστική μεμβράνη και μειώνοντας τη χρήση πλαστικού κατά 540 τόνους ετησίως στην Ελλάδα και στην Κύπρο.

Tο 2023, υιοθέτησαν τα μη αποσπώμενα καπάκια σε όλες τις συσκευασίες αναψυκτικών και χυμών, εφαρμόζοντας 2 χρόνια νωρίτερα την Ευρωπαϊκή Οδηγία. Με τον τρόπο αυτό, περισσότερα από 256 εκατομμύρια καπάκια ετησίως θα παραμένουν προσαρτημένα στο δαχτυλίδι ασφαλείας του μπουκαλιού, ώστε να απορρίπτονται μαζί στους κάδους ανακύκλωσης.

­­                                        Οι εταιρείες οφείλουν να είναι ενεργά μέλη της κοινωνίας, στην οποία δραστηριοποιούνται και, μέσω προγραμμάτων κοινωνικής προσφοράς, να στέκονται δίπλα στις ομάδες που το έχουν ανάγκη.

Έτσι, η Coca-Cola Hellas, σε συνεργασία με την Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης και με την υποστήριξη του The Coca-Cola Foundation, εξέλιξε το Δίκτυο Zero Waste για επιχειρήσεις HoReCa, που παρουσίασε για πρώτη φορά το 2019, δημιουργώντας την πρώτη ψηφιακή πλατφόρμα Zero Waste HoReCa Hub, στα τέλη του 2022. Έτσι, το δίκτυο απέκτησε πανελλαδική εμβέλεια, ώστε να προσεγγίσει επιχειρήσεις ανεξαρτήτως γεωγραφικής περιοχής και να τους κάνει μέλη του Δικτύου της.

Η νέα πλατφόρμα εκπαίδευσης και αναγνώρισης προσφέρει δωρεάν σε πάνω από 900 μέλη μέχρι σήμερα, την ενημέρωση και τα απαραίτητα εργαλεία που χρειάζονται οι επιχειρήσεις καφεστίασης και φιλοξενίας για να υιοθετήσουν στην πράξη μία Zero Waste λογική στην καθημερινή τους λειτουργία. Έτσι, μεταξύ άλλων, βοηθάει αποφασιστικά στην αύξηση του ποσοστού των ανακυκλώσιμων απορριμμάτων, που συλλέγονται από τον εν λόγω κλάδο, που παράγει το 25-35% του συνόλου των απορριμμάτων στη χώρα.

­­                                        Το μακρόπνοο όραμα της Coca-Cola Hellas είναι μέσα από κάθε πρωτοβουλία να προσφέρει λύσεις στις ανάγκες και τα προβλήματα της ελληνικής κοινωνίας αλλά και να κάνει τη διαφορά, βελτιώνοντας πολυεπίπεδα τις ζωές των ανθρώπων.

Με το πνεύμα αυτό, εστιάζει στη βελτίωση της υγείας των ανθρώπων και στο πώς αυτοί θα έχουν μια ισορροπημένη διατροφή, μέσα από την υπεύθυνη χρήση των συστατικών που χρησιμοποιεί στα προϊόντα της. Έτσι, υποστηρίζει έμπρακτα τη σύσταση του Π.Ο.Υ. για περιορισμό της πρόσληψης ζάχαρης σε λιγότερο από 10% ημερησίως και για έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής, ενώ για καθένα από τα αναψυκτικά που διαθέτει, δίνει και μια επιλογή χαμηλής ή μηδενικής ζάχαρης.

Παράλληλα, ως εργοδότης, προσφέρει ένα περιβάλλον όπου η αποδοχή της ταυτότητας κάθε ανθρώπου, ο σεβασμός, η συμπερίληψη και η ίση αντιμετώπιση αποτελούν θεμελιώδεις αξίες της εταιρικής της κουλτούρας.

Άλλωστε, η Coca‑Cola δεν είναι απλώς ένα brand. Είναι μια υπεύθυνη Total Beverage εταιρεία με μία ευρεία γκάμα ροφημάτων και αναψυκτικών που προσεγγίζει τον κόσμο με τη θέληση να τον αλλάξει προς το καλύτερο, τόσο σε επίπεδο τοπικών κοινωνιών, όσο και παγκοσμίως.

Η αποστολή της βασίζεται συνειδητά στο να αποτελεί ζωτικό μέρος της κοινωνίας, όπου δραστηριοποιείται, και να συμβάλλει σε ένα καλύτερο μέλλον.