Μια εμπνευσμένη ιδέα που ήρθε να καλύψει ένα κενό και να γίνει ένα χρήσιμο εργαλείο με το οποίο οι Έλληνες έλυσαν ένα θέμα, όπως ή ασφάλιση, για την οποία οι προηγούμενες γενιές προβληματίστηκαν αρκετά. Πώς γεννήθηκε και εξαπλώθηκε μια ιδέα που είχε πραγματικούς καθημερινούς λόγους να καλύψει στη ζωή μας. Το μέλλον του Insurancemarket είναι και το μέλλον των ασφαλειών.
Για πολλά χρόνια, ο τομέας της ασφάλισης του αυτοκινήτου ή της μηχανής στην Ελλάδα έμοιαζε με πλεύση σε αχαρτογράφητα νερά αφού ο ενδιαφερόμενος δεν μπορούσε να εντοπίσει το προϊόν που χρειαζόταν στην καλύτερη τιμή της αγοράς. Και τότε εμφανίστηκε το Insurancemarket.
Το success story
Το insurancemarket.gr, είναι μια πλατφόρμα σύγκρισης και αγοράς ασφαλιστικών προϊόντων και υπηρεσιών λίγο πολύ γνωστή σε όλους. Με περίπου 1.000.000 χρήστες είναι η Νο1 σε επισκεψιμότητα υπηρεσία σύγκρισης ασφαλειών από το 2012. Μάλιστα, εν μέσω πανδημίας κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις της, τον αριθμό των εργαζομένων της και να βελτιώσει τις υπηρεσίες της.
Η μεγάλη της ευελιξία εν μέσω των ειδικών συνθηκών, δείχνει την σημασία που έχει για τις σύγχρονες εταιρείες η προσαρμοστικότητα στις αλλαγές αλλά και τον τεράστιο ρόλο που παίζει το καλό εργασιακό περιβάλλον στην προσαρμοστικότητα και ευελιξία των ίδιων των εργαζομένων.
Σύμφωνα με τον Στέφανο Φαλκονάκη, Υπεύθυνο Marketing της εταιρείας, το lockdown έκανε εμφανή όλα όσα χρειάζονταν βελτίωση και για πολλές εταιρείες οδήγησε σε ουσιαστικές αλλαγές που ήταν ήδη απαραίτητες για την βελτιστοποίηση των εργασιών τους και την ικανοποίηση του πελάτη τους.
Εργασία από το σπίτι και αποδοτικότητα
Ο Μανώλης Μαρσέλλος, Γενικός Διευθυντής του insurancemarket.gr μάς λέει πως «Αυτός ο νέος τρόπος εργασίας, η εργασία κατ’ οίκον, απέδειξε σε πολλούς εργοδότες ότι έχει σημαντικά οφέλη και ότι αν γίνει σωστά, όχι μόνο δεν μειώνει την αποδοτικότητα αλλά μπορεί και να την αυξήσει αισθητά όσο η ψυχολογία και το ηθικό των εργαζομένων παραμένουν υψηλά. Βέβαια απαιτεί έναν ευέλικτο και ελεύθερο τρόπο σκέψης καθώς και εμπιστοσύνη και πίστη στους ανθρώπους σου.
Όλοι εμείς στο insurancemarket, είμαστε πολύ εκπαιδευμένοι στα δύσκολα και έχουμε μάθει να μας αρέσουν οι προκλήσεις. Μέσα στην πορεία μας από μία start-up 3 ατόμων σε μία εταιρεία 100+ ατόμων μέσα σε λίγα χρόνια, μάθαμε να μην αντιστεκόμαστε στις αλλαγές και να βρίσκουμε δημιουργικούς τρόπους να λύνουμε τα προβλήματα που προκύπτουν.
Ακόμα και σε αυτή την ανεπανάληπτη κατάσταση, προσαρμοστήκαμε πολύ γρήγορα. Φροντίσαμε μάλιστα, να ξεκινήσει η απομακρυσμένη εργασία πριν το lockdown – ως δικό μας μέτρο πρόληψης για την προστασία των ανθρώπων μας. Επίσης θέλαμε να μην διαταραχθεί ιδιαίτερα η καθημερινότητά τους, να συνεχίσουν να αισθάνονται ασφάλεια οικονομική και να συνεχίσουν απερίσπαστοι την εργασία τους.
Το φοβερό είναι ότι είδαμε αύξηση της αποδοτικότητάς τους και σκεφτόμαστε σοβαρά να υπάρχει η δυνατότητα για όποιον το επιθυμεί, να συνεχίσει να εργάζεται κάποιες ημέρες της εβδομάδας από το σπίτι του».
Η ψυχολογία είναι το παν!
Εν μέσω πανδημίας ήρθε και μία σημαντική διάκριση για την εταιρεία, καθώς πιστοποιήθηκε ως ένα Great Place to Work®, (CERTIFIED by Great Place to Work®) μετά από μια μεθοδική και διεξοδική αξιολόγηση η οποία πραγματοποιήθηκε από τον οργανισμό Great Place to Work® Hellas.
Η Πιστοποίηση αυτή βασίζεται κατά κύριο λόγο, στην άμεση, ανώνυμη και εμπιστευτική αξιολόγηση των 100 εργαζομένων της εταιρείας για το πόσο ικανοποιημένοι είναι από την εργασία τους στο insurancemarket.gr σε τομείς όπως η εκπαίδευση, η συνεργασία, η ψυχολογία, η επικοινωνία, οι ευκαιρίες ανέλιξης, οι παροχές και το εργασιακό τους περιβάλλον.
Η διάκριση δικαιώνει τη φιλοσοφία της εταιρείας μας ότι στο κέντρο κάθε σημαντικής μας προσπάθειας βρίσκεται η ενθάρρυνση της ατομικής δημιουργικότητας και η δεμένη ομάδα.
«Ο πήχης ανεβαίνει ολοένα και ψηλότερα και συνεχίζουμε δυναμικά την ανοδική μας πορεία με συνεχή επένδυση στο σημαντικότερο κεφάλαιο, τους ανθρώπους μας. Η εταιρεία, επενδύοντας διαρκώς στους ανθρώπους της, χτίζει σταθερές βάσεις, πάνω στις οποίες μπορεί να στηρίζεται για να συνεχίσει να εξελίσσεται, να θέτει συνεχώς υψηλότερους στόχους και να συμβάλλει στην ελληνική κοινωνία και οικονομία» δηλώνει ο Σωτήρης Παπαντωνόπουλος CEO & Founder του insurancemarket.gr.
Τα αποτελέσματα
Η φιλοσοφία πάνω στην οποία στηρίζεται το insurancemarket.gr είναι πως η ευελιξία αποτελεί το κλειδί στην διαχείριση κινδύνων διότι ενισχύει την ανθεκτικότητα. Να καινοτομείς γρήγορα και ανέξοδα ώστε να δώσεις στον χρήστη αυτό που επιθυμεί την δύσκολη ώρα, να υπερισχύσεις του ανταγωνισμού και να βελτιώσεις το brand σου.
Ακολουθώντας ακριβώς αυτή τη λογική και με το πλεονέκτημα μίας 100% online υπηρεσίας, κατάφερε κατά τη διάρκεια της καραντίνας να έχει αύξηση:
-114% σε νέες πωλήσεις
-70% σε νέους χρήστες
-92,65 σε νέες προσφορές
Με ρυθμούς ανάπτυξής του στο 20 – 25% και περίπου 30 εκατομμύρια ετήσιο κύκλο παραγωγής, συνεχίζει και μεγαλώνει την ομάδα του. Ειδικότερα:
-Μέσα στο 2020 αύξησε το ποσοστό των εργαζόμενων του κατά 10%
-Μέχρι τέλος της χρονιάς το ποσοστό θα ανέρχεται στο 30%
-8 προσλήψεις εν μέσω καραντίνας
-6 τρέχουσες νέες θέσεις εργασίας