Τι καλό κρύβεται σε ένα μπουκάλι μπύρας

Ο κόσμος μας άλλαξε ριζικά μέσα σε λίγους μήνες. Διαφοροποιήθηκαν οι προτεραιότητές μας, ανατράπηκαν τα εκπαιδευτικά προγράμματα, μεταβλήθηκαν οι όροι εργασίας και η υγεία και ασφάλεια έγινε το κύριο μέλημα όλων μας.

Στη μετά-COVID19 εποχή, διαφοροποιείται και η σχέση μας με τις επιχειρήσεις και τα brands. Όπως δείχνει και σχετική μελέτη της Ira Media, το αίσθημα ασφάλειας που αποπνέει ένας οργανισμός ή μια μάρκα αποτελεί, πλέον, βασικό κριτήριο επιλογής των καταναλωτών. Μεγάλο ενδιαφέρον υπάρχει και για την εγγύτητα των σημείων πώλησης και τα εγχώρια προϊόντα (Community Economy), ενώ η αξία ενός προϊόντος αποτελεί συνάρτηση και του πόσο υγιεινό είναι, της προσιτής τιμής του, καθώς και της εμπειρίας που προσφέρει στους καταναλωτές.

Αντίστοιχα είναι και τα αποτελέσματα πρόσφατης έρευνας της EY. Σύμφωνα με αυτήν, η εμπειρία της πανδημίας έχει αυξήσει τις προσδοκίες των καταναλωτών από τα brands, με την πλειοψηφία να είναι ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένη σχετικά με τον περιβαλλοντικό και κοινωνικό αντίκτυπο των επιλογών τους, και να περιμένει από αυτά να γίνουν καταλύτες θετικών αλλαγών στον κόσμο. Πλέον, όλο και περισσότεροι προτιμούν εταιρείες και εμπορικά σήματα που αντιλαμβάνονται ως ασφαλή για την υγεία τους και πολλοί είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερο για την αγορά υψηλής ποιότητας, βιώσιμων προϊόντων, τα οποία πληρούν, επίσης, ηθικές και συναισθηματικές προδιαγραφές. Το κοινό καλό έγινε προτεραιότητα.

Αλήθεια, εμείς σκεφτόμαστε όλες αυτές τις παραμέτρους όταν αγοράζουμε ένα μπουκάλι μπύρας;

 

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία και ένα καλύτερο αύριο

Πρόκειται για μια εταιρεία που έχει καταφέρει να ξεχωρίσει στον τομέα της και να παρουσιάσει δυναμική ανάπτυξη, τόσο στην εγχώρια αγορά, όσο και στις αγορές του εξωτερικού που δραστηριοποιείται. Έχοντας δημιουργηθεί από τη συγχώνευση των εταιρειών Μύθος Ζυθοποιία και Ολυμπιακή Ζυθοποιία, παράγει και διανέμει μία μεγάλη ποικιλία προϊόντων υψηλών προδιαγραφών και ποιότητας. Μεταξύ αυτών, οι αγαπημένες FIX Hellas και Μythos, που παράγονται στις δύο μονάδες παραγωγής της εταιρείας, στη Σίνδο Θεσσαλονίκης και τη Ριτσώνα Ευβοίας, και ταξιδεύουν από άκρο σε άκρο της Ελλάδας, αλλά και σε 39 χώρες σε όλο τον κόσμο.

Μία εξωστρεφής εταιρεία που παράγει στη χώρα μας, προσφέροντας διαρκώς νέα προϊόντα που αγκαλιάζονται από τους καταναλωτές! Και αυτό δεν είναι τυχαίο, καθώς η εταιρεία επενδύει διαρκώς στην αναβάθμιση του εξοπλισμού και των γραμμών παραγωγής της, σε νέα υλικά συσκευασίας φιλικά προς το περιβάλλον, στην Υγεία & Ασφάλεια των εργαζομένων και των συνεργατών της, καθώς και στην τεχνολογική αναβάθμιση των συστημάτων της.

 

Με στόχο το μηδέν

«Ζυθοποιούμε για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο»: σε αυτή τη φράση συνοψίζεται ο εταιρικός σκοπός της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας και η φιλοσοφία των ανθρώπων της.

Έχοντας αυτό υπόψη, δεν εκπλήσσει ότι η εταιρεία εργάζεται καθημερινά για την επίτευξη ενός παράδοξου, εκ πρώτης όψης, στόχου: το ΜΗΔΕΝ. Πρόκειται για στόχο που έχει τεθεί από τον Όμιλο Carlsberg, με χρονικό ορίζοντα το 2030 και ενδιάμεσο σταθμό το 2022, και για την επίτευξή του ακολουθείται ένα ολοκληρωμένο πλάνο Βιώσιμης Ανάπτυξης, με βασικό μήνυμα «Μαζί προς το ΜΗΔΕΝ».

Τι σημαίνει αυτό; Μηδενικές εκπομπές άνθρακα στην παραγωγή και μείωση του αποτυπώματος άνθρακα από την πρώτη ύλη ως το ποτήρι. Μηδενική σπατάλη νερού κατά την παραγωγική διαδικασία. Μηδενική κατάχρηση αλκοόλ, μέσω της προώθησης της υπεύθυνης κατανάλωσης και νέων προϊόντων χωρίς αλκοόλ. Μηδενισμό των ατυχημάτων στην εργασία, δημιουργώντας μια ολιστική κουλτούρα ασφάλειας και προστασίας, με συμμέτοχους όλους τους εργαζομένους.

Σε αυτή την προσπάθεια, η εταιρεία δεν είναι μόνη, καθώς έχει συνοδοιπόρους τους προμηθευτές και συνεργάτες της, Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις, εκπαιδευτικά ιδρύματα και άλλους φορείς. Εξ ου και το «Μαζί».

Ήδη, η εταιρεία καταγράφει σημαντική πρόοδο σε όλα τα επίπεδα:
-Μείωσε  κατά 7% τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2), κατά 13% την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας και κατά 5% την κατανάλωση θερμικής ενέργειας στα εργοστάσιά της, σε διάστημα διετίας.
-Μείωσε κατά 19% τη χρήση νερού στην παραγωγή σε δύο έτη, βελτιστοποιώντας τις διαδικασίες και εφαρμόζοντας καινοτόμες μεθόδους επαναχρησιμοποίησης και ανακύκλωσής του.
-Υλοποιεί σειρά δράσεων ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού για την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ και την αποφυγή του στις μικρότερες ηλικίες.
-Το 100% των συσκευασιών των αλκοολούχων προϊόντων της και κάθε ενέργεια επικοινωνίας της φέρουν το μήνυμα «Απολαύστε υπεύθυνα».
-Προωθεί την κατανάλωση μπύρας χωρίς αλκοόλ, προσφέροντας συνεχώς νέες επιλογές σε όλους τους λάτρεις της μπύρας.
-Μείωσε κατά 33% τα ατυχήματα στους χώρους εργασίας, σε μόλις ένα έτος, αυξάνοντας παράλληλα το ποσοστού συμμόρφωσης στους κανόνες ασφαλείας κατά 16%.

Πρώτα το κοινό καλό

Και δε σταματά εκεί.

Η εταιρεία δίνει μεγάλη έμφαση στην προώθηση της Διαφορετικότητας και της Συμπερίληψης στο εργασιακό περιβάλλον, με βασικό μέλημα την πολυφωνία στη λήψη αποφάσεων, την ισορροπία του αριθμού ανδρών και γυναικών σε θέσεις ευθύνης και την εξασφάλιση ίσης πρόσβασης στις ευκαιρίες για όλους.

Από την αρχή της πανδημίας, δε, προχώρησε σε διαδοχικές ενέργειες στο πλαίσιο της συλλογικής προσπάθειας αντιμετώπισης του κορωνοϊού και μετριασμού των επιπτώσεών του. Ενίσχυσε το Εθνικό Σύστημα Υγείας, ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες νοσοκομείων αναφοράς σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, και παράλληλα υλοποίησε επικοινωνιακές δράσεις τόσο για το κοινό όσο και για τη στήριξη της εστίασης κατά την επαναλειτουργία της.

Σε μια περίοδο που όλοι έχουμε ανάγκη όσο ποτέ την επαφή με τη φύση ή, απλώς, ελεύθερους χώρους για βόλτα και άσκηση μέσα στο γκρίζο της πόλης, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία αποφάσισε να ενώσει τις δυνάμεις της με τον Δήμο Αθηναίων, μέσω του Athens Partnership, και να συνδράμει στην ανάπλαση του ιστορικού Πάρκου ΦΙΞ στα Πατήσια. Έτσι, ένας χώρος ιστορικά συνδεδεμένος με την ελληνική ζυθοποιία μεταμορφώθηκε, με τη φύτευση μιας βεντάλιας 4.500 μεσογειακών φυτών, απέκτησε νέα μονοπάτια, πολύχρωμα παγκάκια-έργα τέχνης και νέο συντριβάνι, και παραδόθηκε πριν λίγες μέρες ανανεωμένος στους κατοίκους και επισκέπτες της πόλης.

Την επόμενη φορά που θα αγοράσουμε ένα μπουκάλι μπύρα, λοιπόν, ας αναλογιστούμε όλα τα «καλά» που κρύβονται σε αυτό και πώς κάνουν τη ζωή μας καλύτερη, σήμερα και αύριο.