Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ SEXY

Χωρίς καινοτομία δεν υπάρχει αλλαγή ή κίνητρο για βελτίωση.Και οι σύγχρονες γυναίκες θέλουν να γίνονται διαρκώς καλύτερες. Εκείνες που θα την υιοθετήσουν πρώτες θα έχουν τη χαρά να κερδίσουν τις εντυπώσεις, αλλά και συμμετάσχουν στο συναρπαστικό παιχνίδι της ζωής από θέση ισχύος.  

 

Η καινοτομία δεν έχει να κάνει μόνο με προηγμένες τεχνικές, νέες τεχνολογίες ή επαναστατικά υλικά. Δεν έχει να κάνει μονάχα με τα ερευνητικά εργαστήρια και τις δοκιμές, την επιχειρηματικότητα, τα έσοδα και τα κέρδη. Δεν είναι μόνον αυτά. Πιο πολύ από όλα η καινοτομία έχει να κάνει με τους ανθρώπους. Είναι η επινόηση που τους αλλάζει τη ζωή, η ευρηματικότητα που είχαν ανάγκη. Τους αφορά τόσο όσο τίποτε άλλο, διότι μπορεί να γεφυρώσει τη διαφορετικότητά τους, να στερεώσει τη συνεργασία, να προάγει τη συμμετοχή, να τους καταστήσει ισότιμους και να τους χαρίσει σεβασμό, αλλά και κατανόηση. Είναι μια αφορμή και μια πρόκληση για να επανεξετάσουν οι άνθρωποι τις θεμελιώδεις αρχές με τις οποίες ζουν και πορεύονται. Είναι η ευκαιρία για μία νέα ζωή, για μία άλλη προσέγγιση της καθημερινότητας -των μικρών και των μεγάλων που αφορούν και απασχολούν κάθε άνθρωπο. Και κάθε γυναίκα, όμως, που μέσα από το πρίσμα της καινοτομίας, είτε αυτό είναι τεχνολογικό είτε ενδυματολογικό είτε διατροφικό είτε κοινωνικό μπορεί να ανακαλύψει την καλύτερη εκδοχή του εαυτού της και να γίνει όπως θα ήθελε να είναι, χωρίς να χρειαστεί να κάνει πολλά. Απλώς να ενστερνιστεί το καινούριο.
Ας δούμε ένα παράδειγμα με κάτι που ξέρει τη γυναίκα καλύτερα από τον καθένα, τα εσώρουχα της. Στο παρελθόν γυναίκες με περισσότερο βάρος ή πάρα πολύ αδύνατες δεν είχαν τη δυνατότητα να φορούν ποιοτικά εσώρουχα που ταυτόχρονα ενίσχυαν την αυτοπεποίθησή τους και τις έκαναν να νιώθουν ελκυστικές και σέξι. Οι επιλογές τους ήταν περιορισμένες και η βιομηχανία των εσωρούχων θαρρείς και απευθυνόταν αποκλειστικά μόνο σε εκείνες που είχαν τις ιδανικές αναλογίες και ήταν προικισμένες από τη φύση. Όλο αυτό λειτουργούσε εις βάρος τους αισθησιασμού τους και τους αφαιρούσε σεξαπίλ, αυτοπεποίθηση και γοητεία. Τους μείωνε την αυτοπεποίθηση και τις έκανε να αισθάνονται μειονεκτικά. Ευτυχώς, αυτή είναι μια εικόνα που μπορεί στο μέλλον να μην υφίσταται, χάρη σε επιχειρήσεις που παράγουν καινοτομία για τη σύγχρονη γυναίκα και με γνώμονα να νιώθει καλά με την εικόνα της και με τον εαυτό της, μέσα και έξω.

ΟΜΟΡΦΙΑ ΑΠΟ ΜΕΣΑ
Πάρτε για παράδειγμα τον ιταλικό οίκο εσωρούχων YamamaY, που δημιουργεί μικρά αριστουργήματα για την καθημερινότητα των γυναικών της διπλανής πόρτας, που θέλουν όμως να είναι σέξι και χειραφετημένες, αισθησιακές και δυναμικές. Η YamamaY λοιπόν, για δεύτερη συνεχή χρονιά δίνει έμφαση στην τεχνολογική καινοτομία, που τίθεται στην υπηρεσία της γυναικείας ομορφιάς. Μέσω αυτής επιχειρεί να δώσει το ξεκάθαρο στίγμα του brand και τις αξίες που διέκριναν την ψυχή του από την ίδρυσή του, το 2001.

Το μήνυμα της εκστρατείας είναι «Η καινοτομία είναι σέξι», καθώς η χρήση άνετων και καινοτόμων προϊόντων βοηθά τις γυναίκες να νιώθουν καλά με τον εαυτό τους και με το σώμα τους, ενισχύοντας τα δυνατά τους σημεία και μαζί την αυτοεκτίμηση.
Η σχολαστική Έρευνα & Ανάπτυξη σε συνδυασμό με βιομετρικές μελέτες στις αναλογίες και στην τέλεια εφαρμογή απεικονίζεται σε μια συλλογή ενδυμάτων σύγχρονου σχεδιασμού, από πρωτοποριακή Lycra, 100% κατασκευασμένη στην Ιταλία και εγγυάται την απόλυτη άνεση. Σουτιέν, κορμάκια, σλιπ και panties, αλλά και shaping μεσοφόρια και bodies, κολάν και σορτς που σμιλεύουν το σώμα, σχεδιάστηκαν για όλους τους σωματότυπους και γίνονται πολύτιμος σύμμαχοςτης άνεσης και του αισθησιασμού. Το «βασικό» εσώρουχο δεν είναι πλέον μόνο λειτουργικό, αλλά το αστέρι της γκαρνταρόμπας και ένα ουσιαστικό όπλο στην υπηρεσία της ομορφιάς και της γυναικείας αποπλάνησης.

«Στα στιγμιότυπα της εκστρατείας παρουσιάζονται τα πιο αντιπροσωπευτικά και καινοτόμα κομμάτια της βασικής συλλογής με τον πιο αισθησιακό τρόπο, ώστε οι καταναλωτές να κατανοήσουν ότι η τεχνολογική καινοτομία, η οποία διακρίνει πάντα τις συλλογές της Yamamay, είναι ένα εργαλείο στην υπηρεσία τους. Ένα εξειδικευμένο ένδυμα βοηθά στη αναβάθμιση της ποιότητας ζωής, κάνοντας τις γυναίκες να αισθάνονται ταυτόχρονα, πιο όμορφες, πιο άνετες και πιο σέξι από ποτέ», επισημαίνει ο Gianluigi Cimmino, διευθύνων σύμβουλος της Pianoforte Holding, στην οποία ανήκει το brand Yamamay.

«Θέλοντας τα ρούχα μας να είναι οι πρωταγωνιστές της εκστρατείας, επιλέξαμε τον Ιταλό φωτογράφο Giovanni Gastel, αυθεντία στα πορτραίτα, ώστε να επαναπροσδιορίσουμε τη συλλογή με πολύ κομψό και συγχρόνως πολύ σέξι τρόπο. Οι εικόνες αυτές είναι ένας ύμνος στη γυναικεία ομορφιά και τον αισθησιασμό», συμπληρώνει ο ίδιος.
Οι εντυπωσιακές φωτογραφίες από τη συλλογή αδιάψευστος μάρτυρας των παραπάνω. Ας σημειωθεί ότι τα κομμάτια που απεικονίζονται ανήκουν στις σειρές: Sculpt, Principessa, Althea, Innergy και Space. Οι σειρές Sculpt και Space έχουν κατασκευαστεί από ύφασμα Sensitive®, κατοχυρωμένο με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας.