Additionally, paste this code immediately after the opening tag:

Στο δρόμο για το Χόλιγουντ

Του Βασίλη Τσακίρογλου

Εκείνος, ο παρορμητικός Α. αγχώνεται, σχεδόν πανικοβάλλεται. Εκείνη, η λογική και ρεαλίστρια Β. οργανώνει και σχεδιάζει, ελπίζοντας ότι θα τα καταφέρουν. Στην πραγματικότητα οι δυο τους έχουν μόνο ο ένας τον άλλον για να στηριχθούν – και τίποτα περισσότερο από το ταλέντο τους. Τους δόθηκε μόλις μία εβδομάδα για να παρουσιάσουν την εργασία τους στη Σχολή Κινηματογράφου και Φωτογραφίας όπου φοιτούν. «Εργασία» σημαίνει ένα κανονικό φιλμάκι, μια ταινία μικρού μήκους μέγιστης διάρκειας 12 λεπτών. Βέβαια, η προσπάθεια των δύο φοιτητών και προσεχώς σκηνοθετών θα μπορούσε να αποτελέσει από μόνη της θέμα για ένα μίνι ντοκιμαντέρ. Το οποίο ίσως να ξεκινούσε κάπως έτσι:

– Α.: Πρέπει να ζητήσουμε παράταση. Δεν θα προλάβουμε. Δεν γίνεται να βρούμε την ιδέα, να γράψουμε το σενάριο, να εντοπίσουμε τα σημεία για τα γυρίσματα, να γυρίσουμε τα πλάνα, να μοντάρουμε το φιλμάκι, να συνδυάσουμε μουσικές κ.λπ. Και μόνο που τα λέω, κουράζομαι.

– Β.: Μπορείς να μην τρελαίνεσαι; Μη φέρνεις την καταστροφή. Καταρχάς έχουμε την ιδέα. Αυτό είναι ήδη το μισό της δουλειάς – μη σου πω και παραπάνω.

– Α.: Ιδέα; Ποια ιδέα;

– Β.: Ότι θα γυρίσουμε το ίδιο μας το γύρισμα. Θα κάνουμε ντοκιμαντέρ τους εαυτούς μας. Θα τραβάς εσύ εμένα κι εγώ εσένα, ενόσω θα προσπαθούμε να τελειώσουμε το ταινιάκι για τις εξετάσεις της σχολής.

– Α.: Και πού θα βρούμε δύο κάμερες; Δεν παίζει να νοικιάσουμε. Δεν συμφέρει και δεν θα προλάβουμε να τις μάθουμε.

– Β.: Τα γυρίσματα θα γίνουν όλα με κινητά τηλέφωνα. Δεν χρειαζόμαστε τίποτε άλλο.

– Α.: Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ το σκεφτόμουν, αλλά φοβόμουν να σου το προτείνω, επειδή ξέρω την τελειομανία σου. Εβλεπα αυτά τα καινούργια…


– Β.: …Sony. Τα Xperia ΧΖ2 της Sony.

– A.: Πλάκα κάνεις. Αποκλείεται να έχεις ψαχτεί τόσο πολύ. Δεν σου το έχω. Μήπως με τρολάρεις; Σου «κάρφωσε» τίποτα ο Φ., που ακόμη χθες μιλούσαμε για τα Xperia;

– Β.: Με τίποτα – και ξέρεις ότι με τον Φ. δεν έχω πια ούτε καλημέρα. Τελειώσαμε. Απλώς, ψάχτηκα λίγο με τα χαρακτηριστικά κάμερας των smartphone, γιατί πια ακόμη και στο Χόλιγουντ γυρίζονται ολόκληρες ταινίες μόνο με κινητά τηλέφωνα. Δεν θέλει πολύ μυαλό, τα Xperia ΧΖ2 της Sony τα σπάνε σε φωτογραφία και βίντεο.

– Α.: Θα περάσει, λες, από άποψη ποιότητας;

– Β.: Γιατί να μην περάσει; Το Xperia ΧΖ2 της Sony έχει κάμερα Motion Eye. Τραβά και αποθηκεύει βίντεο 4Κ HDR με βάθος χρωμάτων 10-bit σε φορμάτ HLG. Άσε το FullHD σε super slowmotion με 960 καρέ/δευτερόλεπτο (FPS). Για να τα πετύχεις αυτά, είτε θα πάρεις XPeria XZ2, είτε θα πας σε κανονική επαγγελματική κάμερα.


– Α.: Το ξέρω, το ξέρω. Το διανοείσαι; Μιλάμε για ασύλληπτες δυνατότητες. Φαντάζεσαι τι μπορούμε να κάνουμε σε ηλιοβασίλεμα, σε ημίφως, σε τεχνητό φως μέσα σε σκοτάδι, ακόμη και με τον ελάχιστο φωτισμό από το περιβάλλον;

– Β.: Ξέρω το κόλλημά σου με τα σκοτάδια – και γι’ αυτό πήγα στο Xperia ΧΖ2 της Sony. Δεν υπάρχει άλλο με τα χαρακτηριστικά που θέλουμε εμείς.

– Α.: Επειδή θα τραβήξουμε και φωτογραφίες, το Xperia ΧΖ2 της Sony διορθώνει μόνο του τις ατέλειες και το κούνημα, οπότε οι εικόνες που δίνει έχουν λιγότερο «θόρυβο» -το imagenoise- που λέμε στο μάθημα και λιγότερο blur, τα θολά σημεία.

– Β.: Αφού είσαι τόσο διαβασμένος για τα καινούρια Xperia ΧΖ2 της Sony, γιατί αγχώνεσαι;

– Α.: Για το φινάλε. Δεν ξέρω πώς θα ψήσουμε τους καθηγητές να τους τραβήξουμε ενώ θα βλέπουν το ταινιάκι μας.

– Β.: Μα πρώτα θα πρέπει να το έχουμε τελειώσει για να τους το δείξουμε.

– Α.: Εδώ είναι η ανατροπή: Θα τους βάλουμε κι αυτούς μέσα, λίγο πριν το τελειώσουμε. Θα τους το δείξουμε σε preview. Στο Xperia ΧΖ2 της Sony, φυσικά. Από οθόνη, ούτως ή άλλως, σκίζει.

– Β.: Με 5,7″ HDR Full HD+ και σύστημα δυναμικής δόνησης (Dynamic Vibration System), το φιλμάκι μας στα χέρια τους όχι μόνο θα τους φανεί ζωντανό… Θα τους ταρακουνήσει – χωρίς πλάκα! Απλώς, για να γίνουν όλα αυτά όπως πρέπει, σκέφτομαι ότι…

– Α.: Θα χρειαστούμε δύο Xperia ΧΖ2 της Sony.

– Β.: Γιατί, ποιος μίλησε μόνο για ένα;

 

 

Δείτε την ταινία μικρού μήκους The Journey, σκηνοθετημένη από τον βραβευμένο με Emmy και Bafta κινηματογραφιστή MateoWilis, με αυθεντικό μη επεξεργασμένο υλικό τραβηγμένο από κινητά Xperia.