Additionally, paste this code immediately after the opening tag:

Η ΑΒ Βασιλόπουλος προσφέρει πάνω από 1 εκατ. γεύματα

Της Νάντιας Μιχαλοπούλου

 

Το «Αβητάρι της Αγάπης» και το Πρόγραμμα «Τρόφιμα Αγάπης» στηρίζουν τους συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη, ώστε να απολαμβάνουν καθημερινά ποιοτικά και υγιεινά γεύματα

Καινοτόμες πρωτοβουλίες για τις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες πραγματοποιεί η ΑΒ Βασιλόπουλος, υπό την ομπρέλα των προγραμμάτων εταιρικής υπευθυνότητας. Πιο συγκεκριμένα, με το «ΑΒητάρι της Αγάπης» η εταιρεία διέθεσε πάνω από 1 εκατ. γεύματα αξίας 3,3 εκατ. ευρώ σε τοπικούς φορείς και ανθρώπους που αντιμετωπίζουν επισιτιστικές δυσκολίες, το 2017.

Η εταιρεία αποτελεί την πρώτη αλυσίδα που δημιούργησε τα «Τρόφιμα Αγάπης», ένα ειδικό πρόγραμμα για την αξιοποίηση προϊόντων, το οποίο υλοποιείται με τη συνεργασία της «Τράπεζας Τροφίμων» και το «Μπορούμε» και απευθύνεται σε συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη. Η λειτουργία του αφορά σε προϊόντα που έχουν κοντινή ημερομηνία λήξης ή ταλαιπωρημένη συσκευασία, αποσύρονται από τα ράφια των ΑΒητικών καταστημάτων και προσφέρονται καθημερινά σε άτομα που αδυνατούν να τραφούν σωστά.

«Ζούμε σε μία εποχή όπου ακόμα ένα μεγάλο ποσοστό συνανθρώπων μας ζει κάτω από τα όρια ή στα όρια της φτώχειας και έχει ανάγκη από την ίση πρόσβαση και κάλυψη βασικών αναγκών, όπως η σίτιση. Ταυτόχρονα, υπέρογκες ποσότητες υγιών τροφίμων δεν καταναλώνονται και απορρίπτονται, γεγονός που οδηγεί στο φαινόμενο της “σπατάλης φαγητού”. Στην ΑΒ Βασιλόπουλος, αυτά τα δυο ζητήματα έχουν ιδιαίτερη βαρύτητα με κοινωνικές και περιβαλλοντικές προεκτάσεις. Για τον λόγο αυτό, δημιουργήσαμε το πρόγραμμα «Τρόφιμα Αγάπης», από το 2013, καθώς κατανοούμε απόλυτα ότι η σπατάλη φαγητού δεν ενέχει μόνο περιβαλλοντικές διαστάσεις, μα, πρωτίστως, ενέχει κρίσιμες κοινωνικές διαστάσεις για πολλούς συνανθρώπους μας», σχολιάζουν στελέχη της εταιρείας.

Με οδηγό το όραμα του ιδρυτή της ΑΒ Βασιλόπουλος «να είναι γεμάτο το τραπέζι κάθε ανθρώπου» ιδρύθηκε, το 1995, η «Τράπεζα Τροφίμων» για την καταπολέμηση της πείνας. Είναι ενδεικτικό το γεγονός ότι μόνο το περασμένο έτος, έλαβε υγιή τρόφιμα από τις αποθήκες της ΑΒ Βασιλόπουλος στα Οινόφυτα, τη Μάνδρα και τη Σίνδο και εξασφάλισε τη σίτιση 33.000 ανθρώπων σε 144 ιδρύματα.

«Στο ίδιο πνεύμα, από το 2013, συνεργαζόμαστε και με το «Μπορούμε», τη μη κερδοσκοπική οργάνωση που έχει ως στόχο τον περιορισμό της σπατάλης τροφίμων και την καταπολέμηση του υποσιτισμού σε όλη την Ελλάδα. Φροντίζουμε τα υγιή εμπορεύματά μας, που αποσύρονται από το ράφι λόγω κοντινής ημερομηνίας λήξης ή «ταλαιπωρημένης» συσκευασίας, να προσφέρονται σε γειτονικούς, προς τα καταστήματα, κοινωνικούς φορείς. Καθημερινά, μετά το κλείσιμο των καταστημάτων μας, διασώζουμε και διαθέτουμε φαγητό και τρόφιμα, τα οποία προσφέρονται, μέσω κοινωφελών φορέων, στους ανθρώπους που αντιμετωπίζουν προβλήματα σίτισης», συμπληρώνουν από την ΑΒ Βασιλόπουλος.

Λίγο πριν συμπληρώσει τα 80α της γενέθλια, η ΑΒ Βασιλόπουλος έχει ενσωματώσει, πλήρως, στη φιλοσοφία της την εταιρική υπευθυνότητα και την έμπρακτη συνεισφορά της στον Άνθρωπο και το Περιβάλλον, που αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής της κατά τη διαδρομή της. «Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, φιλοδοξούμε να συνεχίσουμε να προσφέρουμε στις τοπικές κοινωνίες στις οποίες δραστηριοποιούμαστε και να κάνουμε τη διαφορά στη ζωή περισσοτέρων συνανθρώπων μας που στερούνται βασικών αναγκών πρώτης ανάγκης, όπως είναι τα τρόφιμα».

Την ίδια στιγμή, η εταιρεία δηλώνει ανοιχτή σε στρατηγικές και βιώσιμες συνεργασίες με φορείς που μοιράζονται την κοινή ευαισθησία γύρω από ζητήματα που αφορούν στην επισιτιστική κρίση, ώστε περισσότεροι άνθρωποι να απολαμβάνουν, καθημερινά, ποιοτικά και υγιεινά γεύματα, ενώ, παράλληλα, περιορίζεται η σπατάλη φαγητού που αποτελεί ένα κρίσιμο «στοίχημα».