Στήριξη στους μικρούς παραγωγούς από την ΑΒ Βασιλόπουλος

Της Νάντιας Μιχαλοπούλου

Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ, μέσα από το δίκτυο των 451 καταστημάτων της, ενισχύει τον εγχώριο πρωτογενή τομέα και την ελληνική επιχειρηματικότητα

Έμφαση στα προϊόντα μικρών Ελλήνων παραγωγών δίνει η ΑΒ Βασιλόπουλος. «Όχημα» γι’ αυτή την κίνηση αποτελούν τα 451 καταστήματα του δικτύου της σε όλη τη χώρα και η δημιουργία μιας σειράς προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας υπό την ονομασία «Η ΑΒ Κοντά στην Ελληνική Γη».

Ειδικότερα, η εταιρεία που δραστηριοποιείται εδώ και 80 χρόνια στη χώρα, παρά το ασταθές οικονομικό περιβάλλον και τις δυσχερείς συνθήκες που χαρακτηρίζουν την αγορά στο σύνολό της, επιλέγει στρατηγικά να φιλοξενεί στα ράφια των καταστημάτων της προϊόντα ελληνικής καλλιέργειας και παραγωγής, ενισχύοντας έτσι τη δημιουργικότητα των παραγωγών της ελληνικής υπαίθρου. Σε αυτό το πλαίσιο, συνεργάζεται με εκατοντάδες επιλεγμένους παραγωγούς και προμηθευτές από όλη τη χώρα, που παράγουν ξεχωριστά προϊόντα και τα οποία προέρχονται από φημισμένες περιοχές της επαρχίας. Πρόκειται για πιστοποιημένα τρόφιμα που καλλιεργούνται με παραδοσιακές μεθόδους, περνούν από αυστηρούς ελέγχους και διατίθενται στην αγορά σε ιδιαίτερες συσκευασίες –πολλές από τις οποίες έχουν βραβευθεί για τον σχεδιασμό τους.

Από την αρχή της λειτουργίας της, η ΑΒ Βασιλόπουλος παρακολουθεί στενά την αγορά και υιοθετεί ένα ευρύ φάσμα εμπορικών δραστηριοτήτων που ενισχύει -βάσει των αξιών που πρεσβεύει- την ελληνική επιχειρηματικότητα και τον εγχώριο πρωτογενή τομέα. Όμως, η συνεργασία της με τους -μικρούς και μεγαλύτερους-Έλληνες παραγωγούς πάει πια ένα βήμα παραπέρα. Η εταιρεία, όχι μόνο προσφέρει το έργο τους στους καταναλωτές, αλλά ενισχύει και την ανταγωνιστικότητα τους, συμβάλλοντας στην εκπαίδευση και την ανάπτυξη των υποδομών και της τεχνογνωσίας τους. Στόχος της είναι άλλωστε, μεταξύ άλλων, να προάγει τη μεσογειακή διατροφή και τα τοπικά προϊόντα από το επίπεδο της παραγωγής έως και τη διάθεση ασφαλών τροφίμων στα νοικοκυριά.

«Από την πρώτη στιγμή στεκόμαστε ουσιαστικά στο πλευρό των παραγωγών. Οι εξειδικευμένες ομάδες μας, αξιοποιώντας τεχνογνωσία χρόνων και εφαρμόζοντας τις πιο σύγχρονες μεθόδους, στηρίζουν τους συνεργάτες μας, γιατί έτσι αντιμετωπίζουμε τους παραγωγούς, να ανακαλύψουν τους δικούς τους τρόπους ώστε να πετυχαίνουν την καλλιέργεια ποιοτικών προϊόντων, ενώ ταυτόχρονα ενισχύουμε τις υποδομές τους τεχνικά, σε επίπεδο διαλογής και παρασκευής. Επιπλέον, ενημερώνουμε για κάθε νέο σύστημα και εξοπλισμό, μοντέλο παραγωγής και απόδοσης, ενώ παρακολουθούμε στενά την εξέλιξη τη υλοποίησης» αναφέρει σχετικά η ΑΒ Βασιλόπουλος.

Την ίδια ώρα, η εταιρεία διευρύνει την ποικιλία των προϊόντων που καλύπτουν τις ανάγκες των πελατών της, με τη σειρά «ΑΒ Επιλογή». Πρόκειται για επιλεγμένα και υγιεινά προϊόντα, με υψηλή διατροφική αξία που ελέγχονται από εξειδικευμένες ομάδες της ΑΒ για την ποιότητά τους και διακρίνονται είτε για την ιδιαίτερη διαδικασία παραγωγής τους (χειροποίητα, διαδικασία παλαίωσης) είτε για κάποιο ιδιαίτερο συστατικό που περιέχουν. Σε αυτή την κατηγορία περιλαμβάνονται τυροκομικά προϊόντα, αλλαντικά, κοτόπουλο, ψάρι, κατεψυγμένες πίτες, φρούτα και λαχανικά.

«H ιδιωτική σειρά «ΑΒ Επιλογή» αποτελείται από προϊόντα εξαιρετικής ποιότητας και ποικιλίας, που παράγονται με ιδιαίτερο μεράκι και υψηλές προδιαγραφές και διασφαλίζουν την ασφάλεια και την υγεία των προϊόντων. Είμαστε περήφανοι που υπογράφουμε προϊόντα τα οποία οι πελάτες μας, από τα νοικοκυριά όλης της Ελλάδας, έχουν αγκαλιάσει και τα επιλέγουν σταθερά. Τα προϊόντα ΑΒ Επιλογή», λοιπόν, είναι για μας πολλά περισσότερα από μια σειρά ιδιωτικής ετικέτας. Για εμάς αντανακλούν τη συμβολή μας στον πρωτογενή τομέα και την ανάπτυξή του, την ποιότητα της ΑΒ στην «καρδιά κάθε προϊόντος» και τη φροντίδα μας για το τραπέζι κάθε ελληνικής οικογένειας» σχολιάζει η εταιρεία.

Έλληνες μικροπαραγωγοί εκτός συνόρων
Η στήριξη της ΑΒ Βασιλόπουλος στα προϊόντα μικρών, τοπικών, παραγωγών απ’ όλη τη χώρα έχει σημασία και για ακόμα ένα λόγο . Η τοποθέτηση τους στα ράφια των καταστημάτων της, τους δίνει τη δυνατότητα να εδραιωθούν στη συνείδηση των καταναλωτών και να αναδείξουν τα τοπικά χαρακτηριστικά και το μεράκι τους. Επιπλέον, η εταιρεία δημιουργεί τις συνθήκες για τους παραγωγούς να συμμετέχουν σε κορυφαίες διοργανώσεις της Ελλάδας και του εξωτερικού, ώστε η φήμη τους να ξεπεράσει τα σύνορα και να αναδειχθεί σε διεθνές επίπεδο.