Ένας κόσμος με περισσότερη ποικιλομορφία ως εταιρική στρατηγική

Sponsored Content  

Ένα βιβλίο δεν πρέπει ποτέ να κρίνεται από το εξώφυλλό του, όπως και ένας άνθρωπος από την εξωτερική του εμφάνιση, τα θέλω ή τα πιστεύω του. Η ποικιλομορφία είναι ίδιον αυτού του κόσμου, γεγονός που επιβάλλει σαν κοινωνία να «σπάσουμε» τα στερεότυπα και να «αγκαλιάσουμε» τη διαφορετικότητα, την ισότητα και την συμπερίληψη σε κάθε πτυχή της ζωής, τόσο σε προσωπικό, όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο.

Το τελευταίο διάστημα, ολοένα και περισσότερες εταιρείες επιλέγουν να μην μένουν αμέτοχες σε ζητήματα που αφορούν στο «ψηφιδωτό» της αγοράς εργασίας. Μία από αυτές είναι αδιαμφισβήτητα και η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, η οποία σταθερά επιδιώκει τη δημιουργία και διατήρηση ενός εργασιακού κλίματος που «αγκαλιάζει» την πολυμορφία και προάγει την συμπερίληψη, εξασφαλίζοντας, ότι οι άνθρωποι που εργάζονται σε αυτήν νιώθουν απολύτως ελεύθεροι να εκφράσουν τον πραγματικό εαυτό τους.

Σε μία προσπάθεια, λοιπόν, να εκκινήσει η συζήτηση γύρω από τη σημασία της διαφορετικότητας και της συμπερίληψης, η εταιρεία προχώρησε στην αποστολή ενός tailor made kit, το οποίο περιείχε τέσσερις συσκευασίες των προϊόντων της που είχαν καλυφθεί «συμβολικά» με μια λευκή ετικέτα. Με βασικό μήνυμα «Labels are for bottles, not for people» απηύθυνε κάλεσμα σε όλους να αφήσουμε στην άκρη τις ταμπέλες, κάνοντας ένα συμβολικό βήμα για τη δημιουργία μιας συλλογικής κοινωνικής κουλτούρας σεβασμού προς την διαφορετικότητα του διπλανού μας.

 

Εξάλλου, η αλήθεια είναι πως η Διαφορετικότητα & Συμπερίληψη συνιστά βασικό πυλώνα της στρατηγικής της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας. Είναι χαρακτηριστικό, πως το 2021 η εταιρεία προχώρησε στην υπογραφή της «Χάρτας Διαφορετικότητας», με στόχο την περαιτέρω προώθηση και διάχυση της πολυμορφίας στην εταιρική της κουλτούρα, ενώ την τελευταία διετία το ποσοστό συμμετοχής των γυναικών έχει αυξηθεί κατά 24% και η γυναικεία εκπροσώπηση στην Ομάδα Διοίκησης αντιστοιχεί σε ποσοστό 50%.

Οι εργαζόμενοι πάντα στο επίκεντρο

Βασική πηγή έμπνευσης και κινητήρια δύναμη πίσω από κάθε δραστηριότητα της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας είναι οι άνθρωποί της. Ο καθένας ξεχωριστά, από τη θέση και τον ρόλο του, «ζυθοποιεί» καθημερινά με τον δικό του ξεχωριστό τρόπο, ώστε να παράγονται και να διανέμονται αγαπημένα προϊόντα, να υπάρχει συνεχώς εξέλιξη και καινοτομία, δίνοντας δυναμικά το παρόν στην αγορά. Αυτή ακριβώς η προσπάθεια και η μοναδικότητα του καθενός είναι που στο τέλος δίνουν ζωή στον εταιρικό της σκοπό που δεν είναι άλλος από το «Ζυθοποιούμε για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο».

Εκπαίδευση, Ανάπτυξη και Αξιοκρατία

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δίνει την ευκαιρία στους ανθρώπους της να ξεδιπλώσουν, να καλλιεργήσουν αλλά και να ανακαλύψουν ενίοτε τις δεξιότητές τους, αξιοποιώντας τα ταλέντα και τις ικανότητές τους, ώστε να εξελιχθούν σε νέες θέσεις και ρόλους. Είναι μια ιδιαίτερα δυναμική διαδικασία, που βρίσκεται διαρκώς σε εξέλιξη και είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ανάπτυξη και ανάδειξη των ανθρώπων της, σε συνδυασμό με την ενίσχυση του αποτυπώματός της στην αγορά όπου δραστηριοποιείται. Αξιοποιώντας τα κατάλληλα εργαλεία σε συνδυασμό με σαφείς, διαφανείς και αξιοκρατικές διαδικασίες, επενδύει συνειδητά στο ανθρώπινο δυναμικό της, για αυτό και τα “success stories” των ανθρώπων της ποικίλουν τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

 

 

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δεν περιορίζεται στην υλοποίηση δράσεων μόνο για τη βελτίωση της εταιρικής κουλτούρας και την παροχή προς τους εργαζόμενους ενός εργασιακού περιβάλλοντος με ίσες ευκαιρίες για όλους. Ταυτόχρονα, επιδιώκει έμπρακτα και για τη δημιουργία ενός ισχυρού αποτυπώματος στην κοινωνία, ως ένας άξιος εταιρικός σύμμαχος προς ένα πιο ισότιμο και συμπεριληπτικό μέλλον για όλους. Με σταθερό βηματισμό, εξωστρέφεια, καινοτομία και κυρίως τους ανθρώπους της αντιπροσωπεύει ένα ισχυρό και αξιόπιστο σχήμα, που συμβάλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη του κλάδου της ζυθοποιίας στην Ελλάδα.