Η σημασία της υπεύθυνης κατανάλωσης

Πώς η Ολυμπιακή Ζυθοποιία μας οδηγεί βήμα-βήμα σε μια νέα κουλτούρα απόλαυσης και διασκέδασης

Sponsored Content

Στην εποχή των γρήγορων ρυθμών και της έντονης καθημερινότητας, οι στιγμές χαλάρωσης είναι πιο απαραίτητες από ποτέ. Όλοι έχουμε ανάγκη να φροντίσουμε τον εαυτό μας, ξεκλέβοντας κάποιες στιγμές χαράς και ξεγνοιασιάς με τα αγαπημένα μας πρόσωπα, για να μοιραστούμε μαζί τους ξεχωριστές εμπειρίες και απολαύσεις.

Είναι γεγονός, ότι ένα εκλεκτό ποτό πάντα φέρνει τους ανθρώπους πιο κοντά, αφού είναι συνώνυμο της διασκέδασης αλλά και της παρέας. Ωστόσο, σε κάποιες περιπτώσεις η κατανάλωση αλκοόλ ξεπερνάει τα όρια και αυτό έχει ιδιαίτερα σοβαρές επιπτώσεις.

Δυστυχώς, η κατάχρηση αλκοόλ, η κατανάλωση από ανηλίκους και η οδήγηση σε κατάσταση μέθης είναι φαινόμενα που εμφανίζονται σε παγκόσμια κλίμακα και κατ’ επέκταση και στην Ελλάδα. Γι’ αυτό και η άμεση αντιμετώπισή τους αποτελεί προτεραιότητα. Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο, η προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης είναι στο επίκεντρο του διεθνούς ενδιαφέροντος.

Σε αυτήν την κατεύθυνση, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, μια εταιρεία πρωτοπόρος στην παραγωγή και διακίνηση μπύρας, μηλίτη και αναψυκτικών στη χώρα μας, κάνει την υπεύθυνη κατανάλωση πράξη με τους πιο ουσιαστικούς τρόπους.

 

Καταναλώνουμε με μέτρο

Ο καθένας είναι φυσικά σε θέση να αποφασίσει πώς, πότε και πού θα καταναλώσει αλκοολούχα προϊόντα. Σε κάθε περίπτωση, όμως, πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη τη σημασία της υπεύθυνης κατανάλωσης.

Για τον λόγο αυτό, το ηχηρό μήνυμα της υπεύθυνης κατανάλωσης είναι εμφανές στο σύνολο των συσκευασιών και των επικοινωνιακών υλικών των αλκοολούχων προϊόντων της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, η οποία φυσικά απέχει από κάθε είδους ενέργειες που απευθύνονται σε ανήλικους.

 

 

Στην ίδια φιλοσοφία κινείται και η συνεχής προώθηση της κατηγορίας της Μπύρας Χωρίς Αλκοόλ στην ελληνική αγορά, με στοχευμένες ενέργειες, συνεργασίες με φορείς και ανάλογες ενημερωτικές εκστρατείες, που παράλληλα συμβάλουν στη διεύρυνση των περιστάσεων κατανάλωσής της.

 

 

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
Με τη μηδενική κατάχρηση αλκοόλ ως έναν εκ των βασικών πυλώνων του πλάνου βιώσιμης ανάπτυξής της, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία τη χρονιά που πέρασε εστίασε σε δράσεις που αφορούσαν στους εργαζόμενους της εταιρείας, συνδυάζοντας την υπεύθυνη κατανάλωση με τις ασφαλείς μετακινήσεις τους. Πιο συγκεκριμένα, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που εγκατέστησε αλκοολόμετρο (Interlock) στο σύνολο των οχημάτων του εταιρικού της στόλου, σε συνεργασία με την εξουσιοδοτημένη εταιρεία Draeger Hellas, κάνοντας ασφαλέστερες τις μετακινήσεις των εργαζομένων της.

Αξίζει, μάλιστα, εδώ να σημειωθεί, πως σύμφωνα με πρόσφατη ευρωπαϊκή οδηγία, από το 2024 το αλκοολόμετρο θα αποτελεί υποχρεωτικό εξοπλισμό για όλα τα αυτοκίνητα που θα πωλούνται στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Παράλληλα, η εταιρεία πραγματοποίησε εκπαιδεύσεις στο σύνολο του προσωπικού της, εστιάζοντας στο πώς θα πρέπει να συνδυάζεται η ασφαλής οδήγηση με την υπεύθυνη κατανάλωση, καθώς και σε συμπεριφορές προς αποφυγή, εστιάζοντας σε εργαζόμενους που διαθέτουν εταιρικό όχημα.

 

 

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχει εφαρμόσει εδώ και περισσότερο από ένα χρόνο το μέτρο της εγκατάστασης του αλκοολόμετρου στο σύνολο των αυτοκινήτων του εταιρικού της στόλου. Πέρα από τις πρώτες αντιδράσεις που μπορεί να έχει κάποιος, καθώς δεν παύει να είναι κάτι καινούριο, πολύ γρήγορα- από τη στιγμή που το χρησιμοποιείς καθημερινά- το εντάσσεις στην καθημερινότητά σου και εκτιμάς την ασφάλεια που σου προσφέρει

Ουσιαστικά, πρόκειται για ένα μικρό μηχάνημα το οποίο εγκαθίσταται στο όχημα και διαθέτει μια οθόνη και υποδοχή φυσήματος. Είναι συνδεδεμένο με τον εγκέφαλο του οχήματος και μπαίνοντας στο αυτοκίνητο, ο οδηγός φυσάει στην υποδοχή και περιμένει την ένδειξη που επιβεβαιώνει τη νηφαλιότητά του, για να μπορέσει στη συνέχεια να εκκινήσει τη μηχανή.

Σύμφωνα με στοιχεία που προέρχονται από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Οδικής Ασφάλειας, το αλκοολόμετρο εφαρμόζεται ήδη σε σκανδιναβικές χώρες, όπως η Σουηδία, η Φινλανδία και η Δανία, αλλά και στο Βέλγιο και την Πολωνία. Σε μερικές χώρες το μέτρο είναι υποχρεωτικό για όλα τα αυτοκίνητα, ενώ σε άλλες το αλκοολόμετρο είναι υποχρεωτικό μόνο σε κάποιες συγκεκριμένες κατηγορίες αυτοκινήτων, όπως για παράδειγμα τα σχολικά λεωφορεία. Ένα τέτοιο μέτρο σίγουρα θα έχει θετικά αποτελέσματα και στη χώρα μας, όπου το ποσοστό ατυχημάτων υπό την επήρεια αλκοόλ είναι αυξημένο.

Οπότε σίγουρα πρόκειται για ένα παράδειγμα προς μίμηση, όχι μόνο για τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των αλκοολούχων προϊόντων, αλλά για το σύνολο των επιχειρήσεων.