Με την πρωτοβουλία GR for Growth, η Microsoft επενδύει σε ψηφιακές υποδομές και δεξιότητες που θα βοηθήσουν κάθε άνθρωπο, επιχείρηση και οργανισμό στην Ελλάδα να επιτύχει περισσότερα, με τη βοήθεια της τεχνολογίας. Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας, η Microsoft αναδεικνύει ιστορίες επιτυχίας και ανάπτυξης ελληνικών επιχειρήσεων που κάνουν το άλμα προς ένα αισιόδοξο ψηφιακό μέλλον.
Την αποθήκευση των δεδομένων της στο… σύννεφο της Microsoft, μέσω του Vodafone Cloud Backup στο Azure, εμπιστεύτηκε η Amarla, ένας από τους μεγαλύτερους boutique retailers παγκοσμίως, με παρουσία σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική.
«Έχοντας ως βασικό στόχο να εμπλουτίσει τις ζωές των πελατών της, προσφέροντας μοναδικές συναισθηματικές εμπειρίες, η Amarla έχει καταφέρει να αναπτύξει στρατηγικές συνεργασίες με δύο παγκόσμιους κολοσσούς στους κλάδους της προσωπικής περιποίησης και της γυναικείας ένδυσης. Ήδη μετρά περίπου 10 χρόνια ‘ζωής’ και επεκτείνεται χρόνο με τον χρόνο», σχολιάζει στο protothema η Senior Marketing Officer της εταιρείας, κυρία Κέλλυ Νικητοπούλου, απαριθμώντας τις αγορές, στις οποίες η Amarla έχει αφήσει το δικό της «αποτύπωμα», ήτοι τις: Αίγυπτος, Αλγερία, Βέλγιο, Γερμανία, Γιβραλτάρ, Δανία, Ελβετία, Ελλάδα, Νορβηγία, Ολλανδία, Σουηδία και Φινλανδία.
Ακολουθώντας τις εξελίξεις γύρω από τον ψηφιακό μετασχηματισμό δε, η Amarla έχει εδώ και έναν χρόνο συνεργαστεί με το Vodafone Business για την ασφαλή και κρυπτογραφημένη αποθήκευση όλων των δεδομένων της στο Microsoft Azure. «Η απόφασή μας να υιοθετήσουμε το Vodafone Cloud Backup στο Microsoft Azure υπήρξε απόρροια της ανάγκης να διασφαλιστούν τα αρχεία της Amarla που λαμβάνει σε καθημερινή βάση από το σύστημά της. Για μία εταιρεία είναι σημαντικό όχι μόνον να παίρνει τακτικά backup, αλλά, ταυτόχρονα, να μπορεί να διασφαλίζει ότι αυτά θα είναι εύκολα προσβάσιμα και σε καλή κατάσταση, προκειμένου να τα αξιοποιήσει μόλις υπάρξει ανάγκη. Μέχρι πρότινος ήμασταν υποχρεωμένοι να μεταφέρουμε τα backup μας σε εξωτερικά σημεία αποθήκευσης και αυτά με την σειρά τους, να τα μεταφέρουμε σε διάφορα σημεία απομακρυσμένα από τον χώρο που ήταν το data center μας», εξηγεί ο κ. Γιάννης Πάλλης, IT Director της εταιρείας όχι μόνον για την Ελλάδα, αλλά για όλες τις χώρες, στις οποίες δραστηριοποιείται η Amarla, προσθέτοντας πως η διαδικασία ήταν αρκετά απλή, περιγράφοντας τη μετάβαση στο cloud σαν την ασφάλεια ζωής: εύχεσαι ποτέ να μην την χρειαστείς, αλλά όταν προκύψει πρόβλημα νιώθεις ευλογημένος που την έχεις και μπορείς να την χρησιμοποιήσεις.
Μέσω της σύγχρονης και αξιόπιστης λύσης cloud, Vodafone Cloud Backup στο Microsoft Azure η εταιρία διασφαλίζει την εύκολη και ασφαλή διαχείριση των δεδομένων της, απολαμβάνοντας μία ευέλικτη και οικονομική λύση με δυνατότητες δυναμικής μίσθωσης χώρου, ανάλογα με τις ανάγκες της, χωρίς επιπρόσθετα αρχικά κόστη για επένδυση αγοράς, χρήσης και διατήρησης σύγχρονων και ακριβών υποδομών (ιδιόκτητοι server). Παράλληλα, χάρη στην αδιάλειπτη λειτουργία που παρέχει η λύση Vodafone Cloud Backup στο Microsoft Azure, η Amarla απαλλάσσεται και επωφελείται και από ένα πιθανό μεγάλο λειτουργικό κόστος το οποίο θα επέφερε μια αναπάντεχη καταστροφή των δεδομένων της.
«Οι άνθρωποι στην Amarla είχαν την εξειδίκευση. H δική μας προστιθέμενη αξία στη συγκεκριμένη μετάβαση, ήταν στην εκπαίδευση των εργαζομένων κατά τη διάρκεια του onboarding στο νέο σύστημα», επισημαίνει με τη σειρά του, ο IT Account Manager του Vodafone Business, κ. Λεωνίδας Χαλδούπης και συνεχίζει: «Πρόκειται για τον πιο ασφαλή τρόπο αποθήκευσης δεδομένων, με την Microsoft να παρέχει όλες τις πιστοποιήσεις. Μην ξεχνάμε ότι παλαιότερα το Πεντάγωνο είχε ανεβάσει όλα του τα αρχεία στο επίμαχο σύστημα αποθήκευσης, άρα μιλάμε για κάτι διασφαλισμένο, με όλα τα απαραίτητα ISO, κρυπτογραφημένο, ενώ όλη η υποστήριξη είναι σε εμάς σε πρώτο επίπεδο 24 ώρες το 24ωρο».
Παράλληλα, γίνεται μία αυτοματοποίηση που λειτουργεί σαν το… σασί, μιας και η εταιρεία μπορεί να εντάξει και τις υπόλοιπες ανάγκες του virtual πια κόσμου.
Σύμφωνα με τον κ. Χαλδούπη, η συνεργασία όλων των πλευρών θυμίζει… lego. «Έχουμε ξεκινήσει με την αποθήκευση δεδομένων σαν πρώτη φάση και εφόσον η Amarla χρειαστεί παραπάνω δεδομένα ή virtual machines, αυτά θα προστεθούν. Από τη στιγμή, δηλαδή, που έχουμε την υποδομή μπορούμε να βάλουμε οποιαδήποτε άλλη υπηρεσία σε virtual περιβάλλον, έτσι ώστε να ‘κουμπώνει’ στις ανάγκες της εταιρείας», καταλήγει.
Τα σχέδια της Amarla
Το άνοιγμα νέων καταστημάτων, η ένταξη νέων brand στο χαρτοφυλάκιό της και η εδραίωση σε άλλες αγορές στην Ευρώπη είναι τα σχέδια της Amarla για το άμεσο μέλλον.
Σύμφωνα με την κυρία Νικητοπούλου, η εταιρεία προσπαθεί πάντα να βρει τη λύση μέσα από το πρόβλημα, για αυτό και την περίοδο της πανδημίας ξεκίνησε να έχει πιο έντονη δραστηριότητα online με τη δημιουργία ecommerce sites, αλλά και μεγαλύτερη παρουσία στα social media. «Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να πραγματοποιηθούν πωλήσεις σε χώρες, στις οποίες τα φυσικά καταστήματα είχαν αναστείλει τη λειτουργία τους», τονίζει χαρακτηριστικά.
Όσον αφορά στο τεχνολογικό κομμάτι, η εταιρεία βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις, τόσο με το Vodafone Business, όσο και με τη Microsoft, για τις όποιες δυνατότητες περαιτέρω ανάπτυξης. Το cloud, άλλωστε, έχει ένα πολύ ευρύ portfolio, ενώ και η Amarla μεγαλώνει διαρκώς, με αμφότερα τα μέρη να προσβλέπουν στην ίδια αγαστή συνεργασία που έχουν έως σήμερα.
*Κεντρική φωτογραφία: Η ομάδα της Amarla στα εγκαίνια του νέου καταστήματος της εταιρείας στο Amsterdam