Additionally, paste this code immediately after the opening tag:

SUV Revised

Είναι ξεχωριστό, έχει απίστευτους χώρους, πλούσιο εξοπλισμό, premium αέρα και εξελιγμένα υβριδικά συστήματα. Και όλα αυτά σε πολύ καλή τιμή! Με το νέο Arkana η Renault αλλάζει τους συμβατικούς κώδικες της αγοράς και γίνεται η πρώτη mainstream αυτοκινητοβιομηχανία στην Ευρώπη που προσφέρει ένα κουπέ SUV με premium αύρα.

 

Το νέο Arkana είναι το αυτοκίνητο με το οποίο η Renault μπαίνει δυναμικά στην υποκατηγορία των κουπέ SUV, κερδίζοντας αμέσως την προσοχή με την πολύ εντυπωσιακή αισθητική του αμαξώματος. Οι σχεδιαστές της Renault κατάφεραν να φτιάξουν ένα πολύ ξεχωριστό σχήμα, με την υψηλή γραμμή των παραθύρων και το πολύ ιδιαίτερο και δυναμικό τελείωμα της οροφής στην πίσω πόρτα να δημιουργούν ένα σύνολο που αρέσει πολύ.

H κεκλιμένη γραμμή της οροφής σε συνδυασμό με το σχήμα των πλευρικών παραθύρων, δημιουργούν μία εντυπωσιακή αισθητική με πολύ έντονα τα χαρακτηριστικά του κουπέ SUV μοντέλου, που τονίζονται περαιτέρω από το νεύρο που διατρέχει όλη την πλευρά μέχρι τα πίσω παράθυρα. Το εμπρός μέρος ακολουθεί την σχεδιαστική φιλοσοφία όλων των πρόσφατων Renault, ενώ το μεγάλο μήκος των 4,57 m του αμαξώματος το καθιστά ξεκάθαρα upper class. Δύο ακόμα βασικά χαρακτηριστικά της πολύ έξυπνης προσέγγισης της Renault με το Arkana είναι τόσο το μακρύ μεταξόνιο των 2,72 m, όσο και η διατήρηση της απόστασης από το έδαφος στα 200 mm, νούμερο που είναι κορυφαίο για τα δεδομένα της κατηγορίας και τονίζει το διπλό χαρακτήρα του μοντέλου.

 

Η μάσκα με το μεγαλύτερο σήμα της Renault και τις λεπτομέρειες χρωμίου δίνουν στο νέο Arkana έναν αέρα κομψότητας και στιβαρότητας. Ο εμπρός προφυλακτήρας τονίζει τον δυναμισμό του, ενώ τα full LED φωτιστικά σώματα διαθέτουν την υπογραφή σχήματος «C», που χαρακτηρίζει όλα τα νέα μοντέλα της Renault και υπογραμμίζει το στιλάτο design του νέου Arkana. Μία λωρίδα διατρέχει όλο το πλάτος της πίσω πόρτας και ενώνει νοητά τα δύο φωτιστικά σώματα, δίνοντας έμφαση στο πλάτος του αυτοκινήτου.

Το νέο Arkana είναι το αυτοκίνητο με το οποίο η Renault μπαίνει δυναμικά στην υποκατηγορία των κουπέ SUV, κερδίζοντας αμέσως την προσοχή με την πολύ εντυπωσιακή αισθητική του αμαξώματος.

Οι σχεδιαστές της Renault κατάφεραν να φτιάξουν ένα πολύ ξεχωριστό σχήμα, με την υψηλή γραμμή των παραθύρων και το πολύ ιδιαίτερο και δυναμικό τελείωμα της οροφής στην πίσω πόρτα να δημιουργούν ένα σύνολο που αρέσει πολύ. H κεκλιμένη γραμμή της οροφής σε συνδυασμό με το σχήμα των πλευρικών παραθύρων, δημιουργούν μία εντυπωσιακή αισθητική με πολύ έντονα τα χαρακτηριστικά του κουπέ SUV μοντέλου, που τονίζονται περαιτέρω από το νεύρο που διατρέχει όλη την πλευρά μέχρι τα πίσω παράθυρα.
Το εμπρός μέρος ακολουθεί την σχεδιαστική φιλοσοφία όλων των πρόσφατων Renault, ενώ το μεγάλο μήκος των 4,57 m του αμαξώματος το καθιστά ξεκάθαρα upper class. Δύο ακόμα βασικά χαρακτηριστικά της πολύ έξυπνης προσέγγισης της Renault με το Arkana είναι τόσο το μακρύ μεταξόνιο των 2,72 m, όσο και η διατήρηση της απόστασης από το έδαφος στα 200 mm, νούμερο που είναι κορυφαίο για τα δεδομένα της κατηγορίας και τονίζει το διπλό χαρακτήρα του μοντέλου.

Η κεντρική κονσόλα προσφέρει μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους και διαθέτει σύστημα επαγωγικής φόρτισης smartphone. Χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο οι επιβάτες απολαμβάνουν κορυφαία ευρυχωρία για την κατηγορία. Ιδίως ο χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών είναι πρωτόγνωρος για τα δεδομένα των coupe crossover (211 mm), ενώ οι επιβάτες δε θα δυσκολευτούν ούτε με τον «αέρα» πάνω από τα κεφάλια τους, παρά το «κουπέ» της σχεδίασης. Πολύ μεγάλο είναι και το πορτ-μπαγκάζ με χωρητικότητα 513 lt (483 lt στην έκδοση E-Tech λόγω της μπαταρίας) η οποία μπορεί να φτάσει έως και τα 1.296 lt με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.

Χάρη στο οικοσύστημα Renault EASY CONNECT, το νέο Arkana είναι απόλυτα δικτυωμένο, μέσω και της εφαρμογής MY Renault. Το σύστημα παρέχει μόνιμη δικτύωση 4G και πρόσθετες υπηρεσίες που προσφέρονται από συνεργάτες όπως η Google (εύρεση διευθύνσεων) και η TomTom (πληροφορίες κυκλοφορίας σε πραγματικό χρόνο και περιοχές κινδύνου).

Από τον χειρισμό του αυτοκινήτου εξ αποστάσεως, μέχρι και τις πληροφορίες κυκλοφορίας σε πραγματικό χρόνο, συμπεριλαμβανομένης και της πλοήγησης door to door, με πληροφορίες για το σημείο του προορισμού που αποστέλλονται στο αυτοκίνητο, τη θέση του αυτοκινήτου και τον τηλεχειρισμό των θυρών, όλα τα συστήματα στοχεύουν στο να προσφέρουν μια μοναδική εμπειρία δικτύωσης, τόσο εντός όσο και εκτός του αυτοκινήτου, μέσω smartphone. Το σύστημα πολυμέσων Renault EASY LINK, με την ενσωματωμένη πλοήγηση, προσφέρει, επίσης, αυτόματες και τακτικές Over the Air ενημερώσεις χαρτών.

Η Renault εφαρμόζει και στο Arcana την πρωτοποριακή υβριδική τεχνολογία E-TECH που ενσωματώνει πάνω από 150 πατέντες, αξιοποιώντας όλη την τεχνογνωσία της από τους αγώνες της F1, ειδικότερα στον τομέα της ανάκτησης ενεργείας.

Το σύστημα κίνησης E-TECH Hybrid των 145 PS αποτελείται έναν 4κύλινδρο 1.6 ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα νέας γενιάς. Η ισχύς του είναι 69 kW (91 hp), ενώ συνεργάζεται με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, έναν 36 kW και έναν 15 kW HSG (High-Voltage Starter Generator).

Ένα πρωτοποριακό κιβώτιο πολλαπλών λειτουργιών (multi-mode), χωρίς συμπλέκτη, συμπληρώνει το σύστημα μετάδοσης κίνησης. Ο επαναστατικός συνδυασμός των ηλεκτροκινητήρων και του κιβωτίου ταχυτήτων εξασφαλίζει ομαλές αλλαγές ταχυτήτων και βέλτιστη οικονομία. Στην έκδοση E-TECH Hybrid, το πλεονέκτημα είναι διπλό: η ροπή είναι άμεσα διαθέσιμη, ώστε να εξασφαλίζει ταχύτατη εκκίνηση, αλλά και μείωση των εκπομπών CO2.

Το full υβριδικό Arkana μπορεί να κινείται 100% ηλεκτροκίνητα για έως και το 80% του χρόνου οδήγησης στην πόλη, επιτυγχάνοντας έως και 40% μείωση της κατανάλωσης, σε σύγκριση με έναν παραδοσιακό κινητήρα εσωτερικής καύσης. Έτσι, επιτυγχάνει συνδυαστική κατανάλωση 4,9 lt/100 km και 112-117 g/km εκπομπές CO2 (τιμές WLTP).

Το νέο Arkana είναι επίσης διαθέσιμο στην έκδοση micro-hybrid, που βασίζεται στον 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα turbo αμέσου ψεκασμού 1.3 Tce με απόδοση 140 PS. Η micro-hybrid τεχνολογία περιλαμβάνει έναν εναλλάκτη, σε συνδυασμό με μια μπαταρία ιόντων λιθίου 12V, τοποθετημένη κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού. Ο κινητήρας συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC 7 σχέσεων.

Η τεχνολογία micro-hybrid 12V στο νέο Arkana βελτιώνει τη λειτουργία του Stop & Start και εξασφαλίζει την ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση του αυτοκινήτου. Επίσης μειώνει έως και κατά 8% την κατανάλωση και έως και κατά 8,5% τις εκπομπές ρύπων CO2, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα ομαλότερη επανεκκίνηση και μεγαλύτερη άνεση στην οδήγηση. Η κατανάλωση της έκδοσης MHEV, σε συνδυασμένο κύκλο, είναι 5,8 lt/100 km και οι εκπομπές CO2 δεν ξεπερνούν τα 132-138 g/km (τιμές WLTP).
Και οι δύο εκδόσεις κινητήρων του νέου Arkana απολαμβάνουν καθημερινής ελεύθερης πρόσβασης στο νέο δακτύλιο.

Το νέο Arkana χρησιμοποιεί τη νέα πλατφόρμα CMF-B, η οποία το καθιστά άνετο στην πόλη και δυναμικό στον ανοιχτό δρόμο, με κορυφαία ποιότητα κύλισης, άνετη ανάρτηση και ικανότητα να ταξιδεύει με πολύ υψηλές ταχύτητες, αθόρυβα, με μία premium αίσθηση.
Το εξαιρετικό σε αίσθηση τιμόνι, μαζί με τη σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση, ορίζουν ένα σπορ χαρακτήρα που το διαφοροποιεί από τα υπόλοιπα SUV της εταιρείας, αλλά και από τον ανταγωνισμό. Το Arkana, παρά το μεγάλο μέγεθός του, είναι απολαυστικό σε δρόμους με στροφές, με την ανάρτηση να ελέγχει σωστά τις κλίσεις του αμαξώματος και να βγάζει έναν ευχάριστο χαρακτήρα στην πιο σβέλτη οδήγηση.

Η τεχνολογία Renault MULTI-SENSE επεμβαίνει στην χαρτογράφηση του κινητήρα, στις αντιδράσεις και το βάρος του συστήματος διεύθυνσης, στις αλλαγές του κιβωτίου, ακόμα και στη διαμόρφωση του εσωτερικού φωτισμού και του ψηφιακού πίνακα οργάνων, ενώ υπάρχουν τρεις διαφορετικές επιλογές: Eco, Sport και MySense.

Συνολικά, με το νέο Arkana η Renault κατάφερε να δημιουργήσει ένα αυτοκίνητο που αρέσει και εντυπωσιάζει τους πάντες με την σχεδίασή του. Ιδιαίτερα επιτυχημένο ως ιδέα και ακόμα πιο επιτυχημένο ως εκτέλεση, διαφοροποιείται από τα υπόλοιπα μοντέλα της γαλλικής εταιρείας, διατηρώντας όλα τα δομικά στοιχεία της φιλοσοφίας της, αλλά προσφέροντας έναν ευδιάκριτα σπορ χαρακτήρα που δένει με την εικόνα του αμαξώματος. Και όλα αυτά, χωρίς κανένα συμβιβασμό στην ασφάλεια, γεγονός που αποδεικνύεται από την ανώτατη διάκριση των 5 αστεριών που απέσπασε το μοντέλο στις δοκιμές πρόσκρουσης του οργανισμού Euro NCAP.

Σε συνδυασμό με έναν πολύ ελκυστικό τιμοκατάλογο, που ξεκινά από τα 25.290 ευρώ για την έκδοση 130 ΤCE 140hp EDV MHEV, το Arkana δεν είναι απλά μία προσθήκη στην ήδη πλούσια και επιτυχημένη γκάμα των SUV της Renault. Πρόκειται για μία δυναμική και premium παρουσία, η οποία δεν περνά απαρατήρητη, είτε όταν περνά από μπροστά σου, είτε την απολαμβάνεις από τη θέση του οδηγού, είτε από τα πίσω, σούπερ άνετα, καθίσματα.