Με την πρωτοβουλία GR for Growth, η Microsoft επενδύει σε ψηφιακές υποδομές και δεξιότητες που θα βοηθήσουν κάθε άνθρωπο, επιχείρηση και οργανισμό στην Ελλάδα να επιτύχει περισσότερα, με τη βοήθεια της τεχνολογίας. Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας, η Microsoft αναδεικνύει ιστορίες επιτυχίας και ανάπτυξης ελληνικών επιχειρήσεων που κάνουν το άλμα προς ένα αισιόδοξο ψηφιακό μέλλον.
Sponsored Content
Αδιάλειπτη λειτουργία, κεντρική διαχείριση δεδομένων και σύγχρονες υπηρεσίες προς τους πελάτες της. Αυτά είναι τα οφέλη που έχει αποκομίσει την τελευταία διετία η Εuromedica από τη μετάβαση όλων των υπηρεσιών της στο cloud της Microsoft – με την βοήθεια της BEWISE – σχεδιάζοντας ήδη το επόμενο ψηφιακό της βήμα που δεν είναι άλλο από την ύπαρξη ενός ενιαίου ιατρικού φακέλου σε όλες τις εταιρείες του Ομίλου.
Σύμφωνα με τον Group CIO της Euromedica, κ. Μιχάλη Σπανό, ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι το Α και το Ω για τον ιατρικό Όμιλο, η διοίκηση του οποίου προχώρησε στη σύσταση ξεχωριστής εταιρείας πληροφορικής, προκειμένου να επισπεύσει τις διαδικασίες προς αυτήν την κατεύθυνση.
«Αντικείμενο της εν λόγω εταιρείας που έχω την τιμή να κατέχω τη θέση του γενικού διευθυντή είναι η συγκέντρωση των αιτημάτων, η ανάλυση των δεδομένων και η προσφορά των απαιτούμενων λύσεων, σε συνεργασία με τον οποιοδήποτε προμηθευτή/συνεργάτη που στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι η BEWISE», τονίζει χαρακτηριστικά, σημειώνοντας πως η συνεργασία με την τελευταία «μετρά» ήδη μία τετραετία. Αρχές του 2020, ωστόσο, αποφασίστηκε η επέκτασή της, με την BEWISE να αναλαμβάνει την πραγματοποίηση της μελέτης για τη μετάβαση του Ομίλου στο Microsoft 365. «Με τον τρόπο αυτό πετύχαμε – σε συνθήκες πανδημίας – την απομακρυσμένη εργασία και συνεργασία των ομάδων μας. Η δε, πλατφόρμα της Microsoft μας προσέφερε εξαιρετική ασφάλεια και μεγάλη ευελιξία», προσθέτει.
Πιο αναλυτικά, με τη μετάβαση της Εuromedica στο Microsoft 365 βελτιώθηκαν σημαντικά θέματα provisioning, collaboration και manageability των συσκευών. Συγκεκριμένα, υλοποιήθηκαν η πλήρης προστασία τερματικών συσκευών, με χρήση της σουίτας Microsoft 365 Defender for Endpoints και Office 365 και η πλήρης προστασία και έλεγχος των χρησιμοποιούμενων εφαρμογών και των εκδόσεών τους, καθώς και του επιπέδου πρόσβασής τους με χρήση των δυνατοτήτων του Microsoft Cloud App Security, προστασία των διαπιστευτηρίων των χρηστών και του ελέγχου παραβίασής τους μέσω του Microsoft Defender for Identity, με παράλληλο έλεγχο της ορθής και εγκεκριμένης πρόσβασης μέσω ελέγχων Risk-Based Access, απόλυτα ελεγχόμενη πρόσβαση των χρηστών με χρήση πολλαπλού ελέγχου ταυτότητας (MFA) και υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις (Conditional Access), κεντρικός έλεγχος και παραμετροποίηση των τερματικών και των κινητών των χρηστών μέσω του Microsoft Intune και τέλος, μετάπτωση όλης της On-premise υποδομής σε περιβάλλον Cloud με ταυτόχρονη υλοποίηση μηχανισμών Backup και Disaster Recovery.
«Στη συνέχεια, συνεργαστήκαμε με την BEWISE στον τομέα της στατιστικής πληροφόρησης προς τη διοίκηση και υλοποιούμε ένα κεντρικό σύστημα data warehouse, το οποίο αξιοποιεί στο έπακρο τις δυνατότητες του Power BI. Θα καλύπτει ένα τεράστιο φάσμα πληροφοριών και στατιστικών αναλύσεων, ειδικά για τον τομέα της υγείας και θεωρώ ότι θα είναι μία αρκετά πρωτοποριακή υλοποίηση στην Ελλάδα», εξηγεί ο κ. Σπανός και συνεχίζει: «Τέλος, μέσω των Power Apps υλοποιούνται μία σειρά από διαδικασίες και έτσι, αξιοποιούμε όλα τα πλεονεκτήματα της πλατφόρμας σε ποικίλες ροές εργασίας και εγκρίσεων, επιταχύνοντας την εσωτερική μας λειτουργία. Στόχος μας είναι μελλοντικά να επικεντρωθούμε στην ψηφιακή εμπειρία του ασθενή, μέσω των AI τεχνολογιών που έχει ενεργοποιήσει για τον κλάδο της υγείας η Microsoft».
Σύμφωνα με τον ίδιο, η σημασία του ψηφιακού μετασχηματισμού είναι τεράστια. Στην Ελλάδα, ωστόσο, ακόμη και μεγάλοι όμιλοι που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της υγείας δεν δίνουν ιδιαίτερη σημασία σε αυτόν, την ίδια στιγμή που στο εξωτερικό όλες οι εξελίξεις δείχνουν προς αυτή την κατεύθυνση. «Όλοι έχουμε γίνει κάποια στιγμή, δυστυχώς, ασθενείς και παρουσιάζουμε συμπεριφορές καταναλωτών. Αυτό δίνει μία νέα προοπτική στον διαμοιρασμό των προσωπικών μας δεδομένων, προκειμένου να έχουμε όσο το δυνατόν μία πιο καλή εμπειρία στην προσέλευσή μας – σε οποιαδήποτε νοσηλευτική ή διαγνωστική μονάδα – και ενημέρωση για νέες μεθόδους και υπηρεσίες. Η χρήση των κινητών και των φορητών συσκευών στοχεύουν στην καλύτερη εξυπηρέτηση, αλλά και στην πρόληψη που μπορεί να επιτευχθεί. Η μετάδοση των ιατρικών δεδομένων και η χρήση της τηλεϊατρικής είναι πλέον μία πραγματικότητα, η οποία ειδικά την περίοδο της πανδημίας ανέδειξε τις απεριόριστες δυνατότητες των νέων τεχνολογιών», τονίζει ο κ. Σπανός και καταλήγει: «Εμείς στον Όμιλο Euromedica έχουμε ήδη επενδύσει στον ψηφιακό μετασχηματισμό μας, ξεκινώντας από τη μετάβαση όλων των υπηρεσιών μας στο cloud».
Στενή συνεργασία με τη Microsoft ήδη από τα πρώτα της βήματα έχει η BEWISE, διαθέτοντας πλέον το know how να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να μετασχηματιστούν ψηφιακά. « Ως εταιρεία δημιουργηθήκαμε πριν από σχεδόν μία τετραετία και στρατηγική μας ήταν να κινηθούμε με νέες λύσεις πληροφορικής, πάνω στο cloud. Οι τεχνολογίες γύρω από το cloud έχουν πλέον ωριμάσει, έχουν περάσει, δηλαδή συγκεκριμένες «παιδικές αρρώστιες» που μπορεί να υπήρχαν στη δημιουργία τους. Εμείς ήρθαμε να προσφέρουμε τέτοιου είδους λύσεις σε μία εποχή, όπου τα πλεονεκτήματα του cloud ήταν ορατά και πάρα πολλά. Επιπλέον, καθώς είμαστε νέα εταιρεία δεν είχαμε να υποστηρίξουμε κάποια παλιά συστήματα (legacy systems). Έτσι, το DNA μας ήταν νέες τεχνολογίες, η εφαρμογή και η εκπαίδευση του προσωπικού σε αυτές», αναφέρει ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της BEWISE, κ. Μενέλαος Μακρυγιάννης.
Έτσι, μέσα από μία πάρα πολύ καλή ανάλυση και έναν καλό σχεδιασμό η BEWISE μπορεί να εφαρμόζει αυτές τις λύσεις και να έχει πετυχημένες εγκαταστάσεις σε μεγάλους οργανισμούς, όπως η Euromedica. «Αυτό ήταν πάρα πολύ σπουδαίο για εμάς και φάνηκε πάρα πολύ γρήγορα στην ελληνική αγορά, αλλά και στη δυτική Ευρώπη, όπου αναλάβαμε πάρα πολλά αντίστοιχα έργα, καθώς ήταν εμφανής η εξειδίκευσή μας», καταλήγει.